<p>hoi allemaal! Ik ben Sabina, 30 jaar en ik ben uitgerekend op 29 maart van mijn eerste dochtertje! Ik vind het allemaal onwijs spannend (en ook leuk!) en soms mis ik wel heel erg vrouwen om mij heen die ook zwanger zijn met wie je af en toe wat kan delen. Nu vond ik dit forum, en nou ja, dat is al iets he! Ik vraag me af, voelen jullie je wel eens alleen zo in de zwangerschap?<br /> Ik heb nu heel erg last van mijn bekken, voornamelijk mijn linker lies enzo. Afgelopen 3 dagen zo extreem dat ik alleen op bed kan liggen en bijna niet meer naar de wc kan lopen... Morgen met veel moeite maar naar de huisarts, want ik ben bang dat fysio voor bekkeninstabiliteit al te laat is Ik ben tattoeerder, en voor hoe het er nu uit ziet, kan ik dus maanden lang niet tattoeeeren en dat is wel echt verschrikkelijk kl*te.. Maar ik ga er het beste van maken, en als ik alleen maar op de bank/bed kan liggen, dan verzin ik wel wat hoe ik mezelf kan vermaken en nuttige dingen kan doen. Anderen die ook bekkeninstabiliteit hebben? <br />Ik hoor er zo weinig over!</p>