Bekkeninstabiliteit

A

Anoniem

Guest
Ik ben in 2005 bevallen, maar heb tijdens de zwangerschap bekkeninstabiliteit gekregen. Tijdens mijn maandelijkse cyclus komt dat steeds opzetten. Nu willen we graag een tweede maar ben ik bang dat die bekkeninstabiliteit in nog erger zal zijn. Wie heeft hier ervaring mee ???

Irma

Hoi hoi,

Ik had het zelfde maar bij de tweede was het het zelfde niet leuk hoor maar in ieder geval niet erger. Wij gaan nu voor een derde dus ik hoop dat het niet erger worde

sterkte

hoi noompje

ik zelf ben in februari bevallen en had al vanaf week 17 bekkeninstabiliteit
nu heb ik dat nog en heb nog steeds 1 keer in de week fysho er voor
nou willen wij ook graag snel een tweede zodat het leeftijdsverschil niet zo groot word
ik heb dit overlegt met mijn fysho en die vonden dat geen probleem alleen moet ik wel opnieuw begeleiding krijgen tijdens een nieuwe zwangerschap.
misschien kun je dit even overleggen met je huisarts zodat ook jij een verwijzing krijgt voor fysho en dat hun jou hier ook mee kunnen begeleiden
in ieder geval succes ermee en laat dit je niet weerhouden voor zo'n mooi wondertje
groetjes
quincy

Hai Quincy,

Ook ik heb na mijn zwangerschap fysio gehad van een therapeute die hier speciaal voor opgeleid was. Zij zei toen al dat als ik weer zwanger zou zijn, ik inderdaad weer bij haar moest komen. Dus dat ga ik dan ook wel doen. Enne we gaan er gewoon voor ! Want ik wil nog wel een tweede wonder.

Groet,
Irma.

Terug
Bovenaan