bekkeninstabiliteit

hallo dames!
In januari ben ik bevallen van een prachtige tweeling; twee meisjes Mila en Sofie. Tijdens de zwangerschap kreeg ik wat last van bekkeninstabiliteit, en uiteindelijk kreeg ik een bekkenband aangeraden via de fysiotherapeut, van het merk Rafys. Deze draag je om je heupen als je gaat lopen, en houdt alles goed bij elkaar (omdat de banden verslappen zeg maar voelt dat heerlijk stevig). Alleen kon ik toen al bijna niks meer, en ik heb hem uiteindelijk maar drie keer gedragen voor ik ging bevallen.
Misschien is er iemand die zo'n band kan gebruiken, ze zijn nieuw 36 euro (ik heb hem nieuw gekocht, hij zit nog in de orginele verpakking).
Ik verkoop hem voor 20 euro. Als je interesse hebt, stuur dan even een mailtje naar yvettexx@gmail.com (want ik kijk niet meer zo vaak op dit forum, en al helemaal niet meer op het zwangerforum...)
Allemaal veel succes met de zwangerschap!
Yvette
 
hoi

gefeliciteerd nog met je 2ling ik ben zelf ook 2lingmama en zijn geborenop 12-03 2005
en het zijn eeneiige jongens
ik had ook zo'n band en ik was hem binnen een dag kwijt op marktplaats misschien ook een idee. ik kon hem ook niet dragen omdat het dan veel meer pijn deed en ik kon me niet meer bewegen kon geen trap meer op.
maar succes met de verkoop

groetjes kristel 2lingmama
 
Terug
Bovenaan