Hoi,
Ik heb er helaas ook last van. Bij m'n tweede zwangerschap is dit begonnen. Toen ben ik er te lang mee door gelopen, tot 30 weken gewerkt, en toen pas fysio gedaan. Nog twee jaar na de bevalling last gehad, veel pijn. Nu bij de derde ben ik zodra ik wist zelf naar fysio gegaan. Kreeg meteen oefeningen mee. Inmiddels ben ik 27 weken zwanger. Ik zit al sinds 21 weken in de ziektewet, omdat ik van de fysio absoluut niet meer mag tillen. Verder mag ik ook niet meer zwaar huishoudelijk werk doen, zoals stofzuigen, dweilen en boodschappen doen. Erg vervelend, omdat ik voor deze dingen nu afhankelijk ben van hulp van o.a. mijn moeder.
Afgelopen week zei de fysio dat ze nu weinig meer voor me kan doen, ik moet het maar uit zien te zingen. Heb nu nog maar om de 3 weken een afspraak omdat ze dus niks meer kan doen. Hier baal ik erg van, want de pijn wordt alleen maar erger.
Ze dacht wel dat het herstel nu sneller zou gaan, dus niet dat het weer twee jaar gaat duren. Hier houd ik me nu maar een beetje aan vast.
Wens jullie veel sterkte.
Liefs Annemarie