Bekkeninstabiliteit????

A

Anoniem

Guest
He meiden.

Ik heb jullie ervaring nodig.
Ik ben 25w zwanger en sinds een twee weken last van mijn schaamstreek. In de eerste instantie dacht ik dat dit misschien zou kunnen komen door de sex?
Maar nu heb ik ook al last ervan als ik opsta, zit, loop etc. Het is nog niet extreem maar ben bang dat het alleen nog maar erger word.
Heeft iemand advies voor mij?

gr lies

Hallo,

het lijkt inderdaad alsof je er last van hebt. Ik had het ook en bij mij werd er gezegd dat het spierpijn zou zijn. Ik ben dus al die tijd gewoon doorgelopen en het werd steeds erger. Nu heeft mijn huisarts bevestigd dat het b.i. is. Ik doe het nu heel rustig aan en sinds een paar dagen gaat het alweer stukken beter. Ik wordt nu wat meer geholpen door mijn vriend in het huishouden en dat werkt super.

Belangrijk is denk ik dat je het even navraagt bij je verloskundige en dat je daarna rustig aan gaat doen. Slapen met een kussen tussen je benen doet al wonderen. Verder probeer ik om niet te hoeven bukken want dan word het ook weer erger.

Ik had vorige week hetzelfde topic geopend ik denk dat hij nu op blz 2 of 3 staat. Kijk daar eens voor wat meer tips. Bij mij is het gelukkig stukken verbeterd. Succes ermee!

Groetjes Nova

Terug
Bovenaan