bekkeninstabiliteit

Hoe is het ondertussen met de bekkenklachten? Ik merk deze week  dat  alles losser is gaan zitten en  dat mijn klachten verergeren. Soms hoor ik mijn botten "klikken". Slapen is nu ook een ramp, want alle houdingen doen pijn.  (Sorry hoor, even klagen!)

Ik vraag me ook af hoe  het is  met de dames met bekkenpijn die al bevallen zijn -  hebben jullie een sluitlaken gebruikt  en hebben jullie nog erg last van je bekken? Ik heb er net een gekocht en hoop er straks steun van te hebben.

Hoi, hier wordt het niet beter met de bekkenklachten. Ik weet af en toe niet meer of ik moet liggen / zitten / lopen, het doet allemaal pijn. Mijn bekkenband geeft gelukkig nog wel verlichting. Ben ook wel benieuwd hoe het na de bevalling zal zijn... Moet eerlijk bekennen dat ik me dat van de andere twee niet meer zo kan herinneren.... Maar toen waren de klachten ook minder erg dan nu. Ik las dat jij een sluitlaken hebt gekocht? Ik heb er hier wel een keertje iets over gelezen, maar verder ken ik het eigenlijk niet...

Maar goed, ik ben gelukkig nog mobiel, ik weet dat niet iedereen met bekkenklachten dat kan zeggen!!!

groetjes, J

Hoi J,
Ik heb begrepen dat een sluitlaken heel fijn is  in het kraambed. Hij is niet goedkoop dus ik heb er een via Marktplaats gekocht. Hier kun je er meer over lezen: http://www.motherwear.nl/index.php
Ik knijp ook in mijn handjes dat ik nog redelijk mobiel ben. Het kan altijd nog erger....
Maar hoe doe jij dat met je kinderen? Lijkt me erg zwaar.

Terug
Bovenaan