bekkeninstabiliteit

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ben een 22 jarige en zwanger van de 1ste.
Heb sinds week 20 van zwangerschap last van mijn bekken/benen en rug.
Werk in de zorg dus moest helaas therapeutisch gaan werken.
Had vorige week vakantie en wat denk je kon mijn bed niet meer uit komen dus toch maar effe de fysio gebeld.
Kon gelukkig meteen komen mijn linker bekken schijnt vast te zitten dus werd los gemaakt door haar.
Moest 2 dagen later terug komen en goed opletten waar ik de afgelopen dagen last van had gehad.
Nou weer veel pijn gehad kon niet lang zitten lopen en liggen slapeloze nachten en een erge saaie vakantie dus!
Mijn bekken zat weer vast werd ingetaped mijn rug door de fysio en moest daar een week mee lopen.
Afgelopen maandag weer begonnen met werken en op advies van de fysio en de vk aangegeven dat ik het nog rustiger moest doen.
Mijn manager stelde voor dat ik dagelijks 2 uur kom werken op het kantoor.
Vind dit vreselijk ben veel thuis,maar iedereen werkt wel gewoon en kan weinig leuke dingen i.v.m de pijn.
Voel me eigen dus niet prettig heeft er iemand nog tips tegen de pijn wil echt alles proberen??!!

Gr kim

Hoi Kim,

Ik ben tijdens mijn vorige zwangerschap en ook deze zwangerschap onder behandeling bij een osteopaat. Ik heb hier heel erg veel baat bij en hoor ook van anderen positieve verhalen.

Je zou het altijd een keer kunnen proberen.

http://www.osteopathie.nl

Syl

He hallo,

Ik heb zelf last van mijn onderrug en mijn linkerlies, vooral als ik 'zwaar' werk gedaan heb. Weet jij of die pijn dan vanuit mijn bekken komt? Ik krijg er steeds meer last van. Ik ben nu 27 weken zwanger.

Groetjes!

Hoi,

Ik denk het wel kun je het beste aan je vk vragen deze zal
je dan door sturen naar de fysio,maar wacht er niet te lang mee.

Succes

Gr kim

hoi hoi,
Ik heb dezelfde klachten. Heb mensendieck therapie, helpt  niet echt vind ik. Voor de vakantie hebben ze bij de chiropractor mijn heupen recht gezet. Dat hielp wel (en de vakantie waarschijnlijk ook).
Marike

Terug
Bovenaan