Bekkeninstabiliteit...

Hello again,

Heb ik weer... Helemaal nergens last van gehad, en nu heb ik sinds 2 weken zo'n last van mijn onderrug! Is er eergister bekkeninstabiliteit bij me geconstateerd (ben ik mooi klaar mee, haha)
Ik werk full-time en moet in eerste instantie voor 35% in de ziektewet (kijken hoe het dan gaat)
Ik hoor spookverhalen over deze kwaal dat als je niet oppast je dan in een rolstoel terecht kan komen etc. niet zo leuk dus...

Bij mij komt het doordat ik hypermobiel (superbeweeglijk) ben in mijn heupen en bekken, gezaenlijk met het hormoon dat je kraakbeen tussen je bekken weker maakt tijdens de zwangerschap leidt dat dus tot deze kwaal...

Ben benieuwd of meerdere van jullie hier ook last van hebben en hoe jullie hiermee om gaan...

xxx Es

Helaas.. ik ben ook slachtoffer .. Alleen heb ik nog 2 kids lopen van 4 en 3.. Dus stilzitten is er niet bij.. Heb ook erge last van mn onderrug.. ook mn billen doen pijn en ik kan geen grote stukken meer lopen.. Het is onwijs balen, achteraf heb ik van de andere twee ook gehad, alleen is daar nooit een naam aan gegeven! Mijn ervaring is dat het je heel erg beperkt maar ik heb nooit aan rolstoelen hoeven denken! Goede fysio doet ook een hoop goed moet ik zeggen.. Zoek er 1 die speciaal met deze klachten werkt!! Succes he!!

Terug
Bovenaan