bekkeninstabiliteit

hallo,

ik ben bijna 32 weken zwanger en heb helaas last van bekkeninstabiliteit.
nu zit ik vanaf deze week volledig in de ziektewet totdat over 2 en halve week mijn verlof ingaat.
nu kan ik niet zo heel veel bijzonders doen, maar weet iemand of ik wel weg mag van huis zonder dat dat gevolgen heeft voor mn baan.
bij iemand op de koffie is toch hetzelfde als thuis op de bank zitten/liggen.
ik zal natuurlijk nooit gaan winkelen of zoiets want dat kan ik niet eens.
heeft iemand hier ervaring mee???

Natuurlijk mag je de deur uit! Het is wat anders wanneer je belt dat je er niet bent vanwegen een zware griep en vervolgens gaat shoppen.
Ben zelf ook de zw ingegaan vanwegen bi. Ik moest echt nog dingen kopen voor de kleine. Heb een hoop via t net gedaan, maar ben gewoon naar de prenatal geweest ook. Sterkte, want t is geen pretje en voor zover je lijf het toelaat af en toe de deur uit! Anders wordt je knetter toch?

Ik zelf heb in mijn vorige zwangerschap 7maand in de ziektewet gezeten, eerst door alle stress doordat ons eerste kindje is overleden en daarna ook bi en ischias....maar je mag gewoon de deur uit. je bent immers een "lopend" patient hahaha...kan wel zijn dat je eventueel een oproep van een bedrijfsarts krijgt.

Succes met de bi en de komende weken.

Liefs randy

ik zit al vanaf week 15 in ziektewet maar je ben idd lopend patient dus mag gewoon weg. kan zijn dat bedrijfsarts je wil zien of je belt maar stelt niks voor (zelfde als evt uwv belt trouwens, die vroegen bij mij alleeen klopt het dat je in ziektewet zit en zwanger bent ok dan bellen we je over zoveel weken weer... dan vragen ze hoe t dan gaat)

Hallo,
ik heb daar ook last van en ben nu 28wkn2dgn zwanger.
Vorige week ben ik door de vk de ziektewet ingestuurd, omdat het werken(2,5 dag( echt niet meer ging. Mijn verlof gaat pas over 6 weken in.
Maar ik ga gewoon naar buiten hoor, wel alles rustiger aan.
Ik heb ook nog 2 kinderen rondlopen en de oudste zal ik echt naar school moeten brengen en de jongste naar de peuterspeelzaal.
Je bent toch niet bedlegerig of zo?
Je kunt alleen dat werken niet meer aan en thuis kun je in principe alles op je eigen tempo doen!

Sterkte, groetjes,

Terug
Bovenaan