bekkeninstabiliteit

A

Anoniem

Guest
ik heb bij eerste zwangerschap bekkeninstabiliteit gehad en mijn vraag is heeft iemand ervaring met bi en 2e kindje? hoe verliep die zwangerschap werd het erger?

groetje moppie

Sorry, ik kan je geen antwoord geven, heb (gelukkig) geen ervaring met bekkeninstabiliteit.

Maar er is hier vast wel iemand die je wel antwoord kan geven op je vraag. En anders zou ik contact opnemen met een verloskundige, die kan je vraag misschien ook wel beantwoorden.

Succes!

Hoi Moppie.

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook bi gehad.
Net 12 weken geleden bevallen van onze tweede zoon en ook deze zwangerschap helaas weer bi.
Ik had er deze zwangerschap meer last van dan bij de eerste! Op dit moment ook nog erg veel last helaas. Kan dan ook nig niet veel, korte stukjes lopen doet al pijn.

Volgens mij heb je met een twee zwangerschap wel meer kans op bi als je dat bij de eerste zwangerschap ook hebt gehad, maar helemaal zeker weet ik dat niet.

Groetjes Danielle

Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik pas last van mijn bekken na de bevalling. Bij mijn tweede zwangerschap begon het toen ik ongeveer 30 weken zwanger was, maar dit was echt in lichte mate. Nu bij mijn derde zwangerschap had ik er sinds 20 weken last van en de pijn was vrij heftig. Ik denk dus dat de kans vrij groot is dat je bij een tweede zwangerschap weer klachten gaat krijgen.

hallo allemaal

dit is wel de reactie die ik had verwacht maar stiekem ook gehoopt op goede reacties zo van het kan wel maar mocht ik weer zwanger worden dan hoop ik zo dat het lang weg blijft.

bedankt voor het reageren

groetjes

hoi,

ik heb bekkenklachten bij de eerste gehad die begonnen met 25 weken,bij de tweede begon dat al met 15 weken.
bij de tweede heb ik een bekkenband gedragen,bij staan en lopen.

ik heb overigs nog veel pijn in de bekken en schaamstreek.

het is wel zo dat je eerder weet wat je wel en niet mag/kan, waardoor je sneller je dagelijkse dingen doseert.
en het zo toch dragelijk kan houden.

over het algemeen heb je meer kans op de zelfde klachten of erger als je al eerder bekken klachten heb gehad, of zelfs instabiel bent geweest.

Terug
Bovenaan