Bekkenklachten na de ... wie nog meer?

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden

Sinds een aantal weken heb ik wat last van bekkenklachten. Ik kan het aardig onder controle houden door rustig aan te doen, maar vooral na de (echt waar.....)  sex heb ik erg veel last. Als ik daarna direct ga slapen heb ik de volgende dag nergens last van, maar de keren dat we eens op een ander tijdstip van de dag iets doen, houdt ik de hele dag last ervan. Kan dan niet meer dan 50 meter lopen of 2 minuten staan. En dat is erg lastig met een kleintje van 1,5 jaar die hier rondloopt.  

Wie herkend dit? En is er ook iets (ander standje ofzo) wat ik eraan kan doen? Vind het wel een beetje jammer, want echt zin in sex heb ik niet meer zo.

Hopelijk heeft iemand de gouden tip voor mij.

Groetjes
Caroline (26 wkn)

Hoi

ik had altijd precies het zelfde
meteen rusten niks aan de hand
maar meteen wat doen na de sex, vreselijk gewoon

ik geloof eigenlijk dat je als het helemaal moet helen, je helemaal geen sex mag, maar dat heb ik niet gekund.

wat voor mij in ieder geval iets hielp is zachtjes, dus zolang mijn partner tegen me aan blijft liggen en dan beweegt, geen problemen, maar als hij van me af en tegen aan gaat, dan bonkt het en had ik later veel meer last

gewoon een stand vinden waarin je bekken stabiel ligt en niet forceren

groetjes en succes
weet hoe frustrerend het kan zijn

Renske

jup helemaal mee eens.
Het is zo vervelend gelijk na de sex alles doen. gaat echt fout!!!!
Wij hebben alles op een zeer laag pitje staan nu
En tja dat is echt wel een behoorlijk beetje frusterend. want je gaat gelijk dingen denken.
stom he terwijl het niet hoeft. want manlief doet het voor je om geen pijn te hebben maar toch.

Probeer als je toch wil een standje te vinden die jullie beiden fijn vinden en dan komt het zeker weten allemaal goed

Tnx meiden voor de reacties. Is toch altijd fijn om te weten dat je niet alleen staat......

Ik denk dat wij het voorlopig maar even bij avondsex moeten houden. Kan ik daarna lekker de hele nacht rusten en heb ik geen last. Wel jammer van de spontaniteit, maar goed. Geen sex is inderdaad ook geen optie voor ons.

Nogmaals tnx.

Groetjes
Caroline

Terug
Bovenaan