Bekkenklachten, vooral pijnlijke heupen!

Hoi allemaal..

Ik ben nu 34.5 weken zwanger van ons derde wonder! En mn bekken is al een tijdje aan het zeuren, maar het word geloof ik wel aardig wat heftiger nu. Vooral als ik net uit bed kom of in beweging kom, na bankhangen etc. En dan met name de heupen en onderrug. Nou het komen omdat ik s'nachts altijd op een zij lig? Of met mn benen opgetrokken op de bank, leunend op een zij? Ach het zal wel met indalen te maken hebben, het hoofdje zit misschien al wat dieper. Ik heb wel het idee dat mijn bekkenklachten snel toenemen nu bij mijn derde zwangerschap. En als ik op de wc zit en mn blaas leeg, voel ik die enorme druk van onderen, alsof het kindje er al half uithangt hahaha.. hoe meer ik dan ontspan hoe meer druk! Nouja nog even doorzetten, hopenlijk mogen we over een week of 5 ons derde wonder in onze armen sluiten.

Liefs mammma
 
hoihoi, k zou bijna zeggen 'wees blij dat je nu pas last van je bekken hebt ;)' Nee gekheid. Maar ik ben ook van de 3e zwanger en heb al vanaf wk 8 last.Zal dus echt blij zijn als de babay er is en de hormonen mn lijf verlaten.Jihoe... Heb je zo'n gymnic-bal?? Die is ideaal bij bekken klachten, kan je heel relaxed wat oefenen, zodat de spieren énigzins stabiel blijven.Ook na de bevalling voor de bekkenbodem enz.

Succes ermee, nog ff. Overigens, ik neem af en toe paracetamol als me de pijn te erg wordt.Vooral in de nacht....

Liefs!
 
Heel belangrijk is dat je symetrische houdingen aanneemt. En dat je eventueel de fysio inschakeld. Zij kunnen je heel goede oefeningen aanleren waar je goed van kunt opknappen.

Sterkte!
 
ha,

lees hier over tips bij bekkenklachten. Ik ben ook zwanger van de derde (nu 12 wkn) en ook al vanaf 8 wkn als ik iets meer dan normaal doe helemaal vast komt te zitten. Volgens mij is dat mijn bekken. Alleen de wc/badkamer schoon maken is eigenlijk al te veel. Ik lees hier wat over een gymnic bal, ga er denk ook maar naar op zoek.

en mammma succes met de laatste loodjes
 
Hey..

Bedankt voor jullie tips.. ik zal inderdaad ook is rond gaan kijken voor een gymnic bal. Het is echt niet fijn als ik in beweging kom pfffffjuw! Dat het met 8 weken al begonnen is bij jullie, zo dat lijkt me zeker geen pretje! Sterkte allemaal, en ik puf nog wel een paar weken door hahaha.. nee hoor, ik blijf positief!!!!! Ik wens iedereen een fijne zwangerschap toe, zonder al te veel gekke klachten. (ik weet dat de een, een veel heftigere zwangerschap mee maakt dan de andere, sterkte!)

Liefs mammma
 
Terug
Bovenaan