<p>Hoi hoi,</p><p>Inmiddels ben ik 17 weken onderweg, 3e zwangerschap en helaas wederom flinke bekkenklachten. Mijn tweede zwangerschap bleek mis te zijn gegaan met 19 weken, maar ik had toen aanzienlijk minder klachten en dus had ik hoop toen ik weer zwanger bleek te zijn. Maar het lijkt er op dat het hetzelfde feestje wordt als tijdens mijn eerste zwangerschap van onze Kapitein. Ik ga er vanuit dat er meer (aanstaande) moeders hier last van hebben en wellicht kunnen we tips e.d. uitwisselen.</p><p>Ik heb afgelopen week een nare week gehad omdat ik accepteren dat ik minder kan het moeilijkste vind en de dagelijkse pijn me erg tegenvalt. Ik heb nog een kereltje van 3 rondlopen en kom dus minder aan rusten toe, ik zit nu voor 50% in de ziektewet (werkte 36 uur). Ik heb inmiddels mijn bekkenband weer in gebruik indien nodig en zit op het werk op zo'n bal, regelmatig liggen etc., wekelijks fysio. Ik wil eigenlijk weer het zwemmen gaan oppakken (wellicht samen met de peutermeneer om toch op een leuke manier tijd door te kunnen brengen met hem). Hier nog (aanstaande) moeders met tips of ideeen om te voorkomen dat mijn wereldje weer zo klein wordt?</p><p> </p>