Bekkenklachten

In mijn vorige zwangerschap heb ik heel erge bekkeninstabiliteit gehad. Dit begon toen in week 18. 10 Weken later kon ik bijna niks meer. Dit was mijn grote angst bij een evt. volgende zwangerschap. En ja hoor, vanaf week 10 begon het deze keer. Ben zo bang dat het weer zo pijnlijk wordt... Vanochtend 1,5 uur naar de stad geweest en kan nu niet meer lopen. Het moeilijke deze keer is dat ik al zo'n kleine uk rond heb lopen, dus kan niet gaan liggen wanneer ik wil. Iemand anders die ook al bekkenklachten heeft?

x

Hallo,

Echt vervelend dat je het hebt.
Ik ben ook bang dat ik het krijg. Ik heb sinds enkele tijd vaak last in mijn rechterheup. Ik vraag me af of dat een voorteken is van bekkenklachten.
Morgen ga ik naar de verloskundige en dan zal ik het ook vragen.

Ik wens je veel sterkte.

Groetjes Nini

Hoi,

Ik heb ook sinds 10 weken heel erg last van net boven mijn stuitje. Als ik mijn nichtje of neefje getild had of een zware vuilniszak dan kon ik na het zitten bijna niet opstaan (steken). Ook tijdens het lopen zak ik af en toe door mijn been. Heel erg vervelend! Ben er alleen nog niet mee naar de huisarts geweest. Het komt en het gaat weer. Als ik actief ben dan is het weer terug.
Super vervelend voor je dat het weer terug is! Heb je iemand die je kan helpen thuis? Je vriend bijvoorbeeld?

Groeten Denise

Gisteren voor het eerst naar bekkenfysio geweest en weer wat tips en oefeningen meegekregen. Mijn man helpt waar hij kan, maar is overdag ook gewoon aan het werk. Vanaf maandag moet ikzelf weer 3 dagen in de week werken....

Terug
Bovenaan