Bekkenpijn door overbelasting!

Afgelopen maandag was mijn kleine naar de oppas en ik zag mijn kans schoon om eens lekker wat klusjes te doen. Even naar de stad en met wat zware dingen gesjouwd. Ben van 9 tot half 2 flink in touw geweest. En heb 's avonds nog gestofzuigd.
Nu heb ik sinds gisterenavond flink pijn in mijn schaambeen en kan ik niet veel meer. Ik ben nu 37 weken zwanger en ik baal er zo enorm van.
Volgens de fysio moet ik nu rust nemen om te ontlasten en hopen dat het over gaat binnen 2 dagen. Anders moet ik vrijdag voor een eerste afspraak komen.

Wie herkent dit en bij wie is het met rust over gegaan? Ik hoop zo op positieve stories want ik word hier echt niet vrolijk van. 'Gelukkig' had mijn man vannacht diarree en was ie thuis vandaag maar ik kon bijna niks... zelfs lopen was me al teveel, vooral het opstaan. Ik was gewoon blij dat ie thuis was.

Op dit moment lijkt het wat beter te gaan... ik hoop het zo!

Wie kan mij gerust stellen!?

aan een positief verhaal kan ik je (helaas) niet helpen, aan negatieve gelukkig ook niet!
Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen en ik hoop echt dat het snel beter wordt!

Ik hoop dat rust helpt voor je ik heb een half positief verhaal ;-) klachten die jij om schrijft heb ik weken mee gelopen / gewaggeld maar sinds ik twee en halve week in de ziektewet zit en echt rustig aan doe gaat 't beter. Ik kan niet veel maar heb wel minder pijn en dat is heel fijn. Maandag voor 't eerst bekkenfysio gehad en wat een verlichting! Heb extra oefeningen mee gekregen die ik zelf nog niet had bedacht en die werken echt net als de bekkenband. Gisteren voor 't eerst staand aardappelen geschild! Dus hou je rustig en ga als 't nodig is naar een bekkenfysio want 't helpt echt. Ik ben veel te lang doorgelopen en had eerder aan de bel moeten trekken en zeker als fysio had ik 't moeten weten.. Eigenlijk wist ik 't ook wel maar eigenwijs en niet toe willen geven dat 't niet gaat.. Dus luister naar je lichaam en sterkte!

Ook hier veel aan de bekkentherapie oefeningen.
En de combi met rust. Merk het direct als het teveel word.
Ook hier geld gewoon weer luister naar je lijf, en mijn advies is ook, zoek een bekkentherapeut. Ik ga komende week voor de 4e keer heen en dat is dan eerst ook de laatste keer, je zit er dus niet eens bij voorbaat lang aan vast.

Sterkte!

Vanmorgen kwam ik als herboren uit bed! Al 90% minder klachten en ik kon weer fatsoenlijk bewegen. Zelfs draaibewegingen kan ik alweer doen zonder pijn. Het is dus echt overbelasting geweest. Ik ga het nu echt rustiger aan doen... niet meer stofzuigen en zware spullen sjouwen... elke dag een klein beetje schoonmaken... alles op zijn tijd!

Ik voel me zo gelukkig dat ik weer alles kan! Ik heb echt alle respect voor vrouwen die deze klachten al vroeg in hun zwangerschap hebben want ik kon niet op of om meer... en dat valt niet mee!!!

Terug
Bovenaan