bekkenpijn en huilen.

A

Anoniem

Guest
Een fijne combinatie.Ik kan bijna tot niet meer lopen.
Eigenlijk vanaf maandag....toen werd de druk al vervelend tijdens het lopen..
hield dat een half uurtje vol en moest dan noodgedwongen zitten en plassen..
Maar dinsdag kreeg ik tijdens het staan/lopen zulke steken in mn kruis/vagina dat ik tranen in mn ogen kreeg vd pijn. Tja en wat kan je dr aan doen, niks.!
Zijn nog wel in het zhuis geweest en daar was alles (gelukkig) goed...
Nu kan ik dus ineens niks. Ik jank wat af....verder ben ik zo vermoeid, niet normaal..een uur lang kan ik mn ogen nog open houden maar dan moeten ze dicht..niet dat ik slaap ofzo....maar ohh zo moe....en dus??? weeerrr janken.......donderdag hebben we weer een controle bij de gyn. eens kijken wat hij zegt, we zijn dan 32 wkn. Maar hellupie zeg, als ik dit blijf houden tot aan de geboorte......  ????
Zijn dr nog meer dames die hier last van hebben??
Arme man van me.....maar goed, tlucht wel ff op nu....

liefs jo

Hoi Jo,

Hier geen last van mijn bekken. Maar.. ik heb wel een enorme spatader op mijn schaamlip zitten. En daar heb ik zo'n last van.
Ben nu 28 wkn zwanger en vroeg vandaag de arts wat ik daar nu aan kan doen, nu ja, ze weten dan wel wat smeerseltjes, maar geen garantie dat die helpen. Waarbij ze ook nog eens zei: ja en je moet toch nog een tijd en het wordt alleen maar erger hoor!
Wat erger? Dat kan echt niet.... is nu al zo erg dat het 4 x dikker is dan aan de andere kant, ik heb ontzettend veel pijn en de omgeving is ook gezwollen.
Ja en dan kan ik ook wel janken. (Is nog niet gebeurd gelukkig)
Oh en als je dan naar de wc moet of 's ochtends opstaat, dan komt er zo'n druk op te staan. AJJJJJJJJ.

Maar ik snap dat jij er even helemaal doorheen zit!
En dat is nu natuurlijk ook heel normaal. Maar daar heb je niet veel aan op dit moment.
Dus HEEL veel sterkte en bedenk dat het echt overgaat.
(Daar hoop ik in mijn geval ook op....)

Liefs Renata.

Hoi Renata,

Jee meid, das toch ook wat he? lijkt me idd ook heel erg pijnlijk!
En ze kunnen dr dus niks aan doen? pff lekker is dat........
Wat je zou kunnen doen om de zwelling wat af te laten nemen
is wat ijsblokjes in een washandje doen en die dr tegen aan leggen....
Hopelijk verlicht dat dan even....
Tja idd we moeten nog ff, arme wij...

Sterkte he?!!

Liefs Jo

hoi

Ik heb dan geen last van mijn bekken maar moet wel ontzettend vaak huilen echt niet leuk meer en zo moe .heb er nog 1 rondlopen die erg vervelend is op het moment en rusten ja dat komt er ook niet echt van,we moeten het er maar even voor over hebben he en hopen dat we zo aan het eind zijn. gr wendy

Terug
Bovenaan