A
Anoniem
Guest
Een fijne combinatie.Ik kan bijna tot niet meer lopen.
Eigenlijk vanaf maandag....toen werd de druk al vervelend tijdens het lopen..
hield dat een half uurtje vol en moest dan noodgedwongen zitten en plassen..
Maar dinsdag kreeg ik tijdens het staan/lopen zulke steken in mn kruis/vagina dat ik tranen in mn ogen kreeg vd pijn. Tja en wat kan je dr aan doen, niks.!
Zijn nog wel in het zhuis geweest en daar was alles (gelukkig) goed...
Nu kan ik dus ineens niks. Ik jank wat af....verder ben ik zo vermoeid, niet normaal..een uur lang kan ik mn ogen nog open houden maar dan moeten ze dicht..niet dat ik slaap ofzo....maar ohh zo moe....en dus??? weeerrr janken.......donderdag hebben we weer een controle bij de gyn. eens kijken wat hij zegt, we zijn dan 32 wkn. Maar hellupie zeg, als ik dit blijf houden tot aan de geboorte...... ????
Zijn dr nog meer dames die hier last van hebben??
Arme man van me.....maar goed, tlucht wel ff op nu....
liefs jo
Eigenlijk vanaf maandag....toen werd de druk al vervelend tijdens het lopen..
hield dat een half uurtje vol en moest dan noodgedwongen zitten en plassen..
Maar dinsdag kreeg ik tijdens het staan/lopen zulke steken in mn kruis/vagina dat ik tranen in mn ogen kreeg vd pijn. Tja en wat kan je dr aan doen, niks.!
Zijn nog wel in het zhuis geweest en daar was alles (gelukkig) goed...
Nu kan ik dus ineens niks. Ik jank wat af....verder ben ik zo vermoeid, niet normaal..een uur lang kan ik mn ogen nog open houden maar dan moeten ze dicht..niet dat ik slaap ofzo....maar ohh zo moe....en dus??? weeerrr janken.......donderdag hebben we weer een controle bij de gyn. eens kijken wat hij zegt, we zijn dan 32 wkn. Maar hellupie zeg, als ik dit blijf houden tot aan de geboorte...... ????
Zijn dr nog meer dames die hier last van hebben??
Arme man van me.....maar goed, tlucht wel ff op nu....
liefs jo