Bekkenpijn en maagpijn

Hoi allemaal,

Even een vraagje ik heb de laatste dagen erg veel pijn helemaal onder in m'n rug wat dan "uitstraald" langs m'n heupen naar m'n bovenbenen. Is dat nu bekkenpijn?

En ik heb erg last van maagpijn. Herkent iemand dit en weet iemand wat ik eraan kan doen? Tips voor wat wel of niet eten ofzo? Ik herken dit nl. helemaal niet van de eerste.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Jo

Hoi Jo,

Ik herken wel die pijn onder in de rug, vooral als ik druk ben geweest in huis of lang heb gestaan heb ik er last van. Ik weet zo niet of dat met de bekken te maken heeft, heb het ook nog niet eerder zo meegemaakt. Maar het zou best wel kunnen.
Bij mij helpt het om lekker warm te douchen en rustig aan te doen. Misschien is dat ook een tip voor jou,

groetjes,
Gipsey

Hoi,

Ik herken het wel, maar het zou ook bandenpijn kunnen zijn. Heb je ook moeite met gaan staan (vanuit zit) en gaan lopen (vanuit staan)? Hou het goed in de gaten want als het bekkenpijn is dan is het goed om zo vroeg mogelijk in de zwangerschap naar een bekkentherapeut te gaan. Daar krijg je oefeningen om de spieren daar omheen zo sterk mogelijk te krijgen dus hoe eerder hoe beter. Bij de eerste 2 zwangerschappen heb ik het ook gehad, nu gelukkig nog niet.

Tip: blijf veel bewegen!

Succes,

Groetjes,

Michelle

Hoi,

Ik heb ook last van mijn maag en opboeren. Tip: Vanillevla! Geen koffie of thee en te sterk gekruid voedsel.
Die pijn in je rug kan ook gewoon vooral in het begin van je zwangerschap, volgens mij gaat dat weer over. Als het inderdaad van je bekken afkomt moet je op tijd aan de bel trekken.

Sterkte.

Liefs Wendy

Terug
Bovenaan