bekkenpijn teken van zwangerschap?

Hallo,

Ik ben gewoon aan de pil (microgynon 30) nu moet ik nog 5 pillen van deze strip. Heb alleen heel sterk het vermoeden dat miss zwanger ben. Heb namelijk sinds 3 dagen behoorlijk last van mijn bekken, opgezette buik, humeurig, gevoelige tepels... (Dit alles heb ik anders nooit)

Is het überhaupt mogelijk zo vroeg al last van je bekken te hebben?Wanneer zou ik evt kunnen testen?

Alvast bedankt,

hoi hier een mei moeder ben je de pil vergeten of over gegeven of een anti biotica gehad? dan kan het inderdaad zo zijn
kijk of je als je stopt met de pil ongesteld word je kan dan altijd over vijf dagen een test kopen en voor de zekerheid deze doen

succes

Hoi,
Ik zou ook stoppen met de pil en kijken of je ingesteld wordt.
En volgens mij kun niet zo snel last krijgen van je bekken. Dat komt door hormonen die pas later in de zwangerschap komen.

Liefs maartje
Dec. Mama

hoi.
je zou kunnen stoppen met de pil om te kijken of je ongestelt word.
pijn in de bekken herken ik niet maar ik had ook vaak last van pijnlijke tepels en een rot humeur als ik in de laatste week van mijn pil zat dus het kan veroorzaakt worden door de hormon verandering juist omdat je ongestelt moet worden.
succes

prinsesje31
maart mama

hey,

Het lijkt me stug dat je zwanger bent als je aan de pil bent, maar zeg nooit nooit! Ik had zelf pas last van mn bekken rond 22 weken en de eerste klachten zoals misselijkheid e.d. kwamen pas met 7 weken. Maargoed als je het zeker wilt weten gewoon ff een testje doen natuurlijk! succes

xxx

Terug
Bovenaan