Bekkenpijn

<p>Hoihoi,</p><p>Ik ben nu 23 weken zwanger en sinds een week of 4 heb ik enorm veel last van mijn bekken en onderrug met zo nu en dan een pijnsteek in mn linkerbil.. nu ben ik al bij de HA geweest en die zegt dat ik een paracetamol moet nemen en dan moet rusten. Nu werk ik 28 uur per week in de zorg dus rusten zit er niet echt bij als ik werk.Traplopen vermijd ik zo veel mogelijk en bukken al helemaal. </p><p>Iemand van jullie nog tips ?</p><p>Kan soms echt niet meer lopen zo veel pijn doet het namelijk..</p><p>Liefs!</p><p> </p>

Naar de fysio gaan en op je werk in gesprek gaan ivm minder belastend werk. Zij krijgen daar een vergoeding voor jij kunt daardoor aan jezelf denken en eventueel op een andere wijze een meerwaarde zijn voor je bewoners..

Ik werk in het onderwijs en heb hetzelfde gehad. Ik heb met 25 weken contact opgenomen met de bedrijfsarts en aangegeven dat ik niet meer kon werken. Vervolgens ben ik 100% ziekgemeld tot het begin van mijn verlof.
Mijn advies is echt: ga minder werken! Je wil niet dat je baby of jij lijden onder het feit dat je te lang hebt doorgewerkt. Je lichaam is heel duidelijk, dus luister daar naar. De klachten zullen alleen maar erger worden.

Hoi,
Ik zou inderdaad zo snel mogelijk naar de fysio gaan of een speciale bekkentherapeut. Ik heb hiervoor oefeningen ed gekregen en zonder tillen en zwaar werk lukt het me nu redelijk om overeind te blijven.
Loop er vooral niet mee door want dit is echt niet goed voor je! 

Veel sterkte ermee

Hier een mama met 30 weken??‍♀️,
zesnger van mijn 2e en bij de eerste al ingeleid wegens de enorme pijn en vermoeidheid ervan.
nu weer bekkeninstabiliteit ernstige vorm. 
Teveel gedaan waardoor ik bedrust heb nu. Mag niks meer doen in huishouden en lange afstanden moeten met een rolstoel. Mag allen kleine stukjes in beweging. 
Advies: echt minder gaan doen, k moet nog 10 weken en kan je vertellen dat is 3x niks vanuit bed ??‍♀️

Ga wel na de fysio wie weet helpt het iets.

liefs

Terug
Bovenaan