Bekkenpijn

Hoi allemaal,

Ik ben zaterdag jarig hiep hoi en dan precies 8 weken zwanger en heb nu al last van mijn bekken.
Bij mijn vorige zwangerschap ook bekkeninstabiliteit gehad.
Zijn er meer meiden die hier nu al last van hebben?

Groetjes Pupke

Hoi pupke, hier bij mn vorige zwangerschappen ook erge last gehad van BI, kon nauwelijks meer staan en liggen en zitten ging ook rot. Ik liep rond de 20/25 weken al op krukken. Ik merkte gisteren ineens al een paar flinke pijnlijke momenten. Ben nu 5 weken, vandaag rustig aan gedaan, niet zo heel veel last gehad, maar ben benieuwd hoe snel het deze keer gaat. Maak me best zorgen met 2 kleine kinderen ( net 3 en bijna 1,5) en een drukke baan in het onderwijs.

Hoi Knutseljuf,

Begrijp je heel goed is ook niets als je al mama bent.
Mijn zoon loopt nog niet dat maakt het extra zwaar en mijn werk is af en toe ook fysiek erg zwaar gelukkig ben ik bedrijfsleidster en bepaal ik zelf wat ik doe maar kom natuurlijk niet overal onderuit.
Ik wacht even af maar kleintje gaat nu echt voor!

Liefs pupke

Hallo,

Alsnog gefeliciteerd!

beter laat dan nooit.

Ikzelf heb heel vaak steken terhoogte van men billen zeg maar (meestal rechts) maar kan nog niet achterhalen waar dat vandaan komt en vroeg me dus ook af of dat klachten zijn van bekkeninstabiliteit. maar vind het dan erg vroeg ben 6 wkn en 2 dgn zwanger...

Ik ben wel bekend met rugpijn in men onderrug maar dat is hele andere plek zit stuk hoger ...

Terug
Bovenaan