Na mijn eerste zwangerschap heb ik een tijdje therapie gehad i.v.m. bekkenpijn. Oefeningen en dergelijke moesten dat weer aan sterken... het trok even weg tot een jaar geleden toen ik weer last kreeg...voornamelijk na stukken wandelen wist ik de dag erna niet hoe ik moest zitten, lopen of op staan van de pijn. Weer therapie, weer oefeningen en het trok weer wat weg.
Nu met pas 9 weken zwangerschap herken ik dezelfde bekkenpijn weer!!! Ik dacht eerst bij mezelf nee joh niet nu al dat kan toch niet... maar met de dag wordt de pijn erger! Wat Nu??? Weer therapie? tot week 40? De verloskundige bellen? Ik weet het niet zo goed???
Iemand ervaring? Advies? Ik wil eigenlijk helemaal niet klagen maar het doet toch best zeer!
Nu met pas 9 weken zwangerschap herken ik dezelfde bekkenpijn weer!!! Ik dacht eerst bij mezelf nee joh niet nu al dat kan toch niet... maar met de dag wordt de pijn erger! Wat Nu??? Weer therapie? tot week 40? De verloskundige bellen? Ik weet het niet zo goed???
Iemand ervaring? Advies? Ik wil eigenlijk helemaal niet klagen maar het doet toch best zeer!