bekkenpijn

Na mijn eerste zwangerschap heb ik een tijdje therapie gehad i.v.m. bekkenpijn. Oefeningen en dergelijke moesten dat weer aan sterken... het trok even weg tot een jaar geleden toen ik weer last kreeg...voornamelijk na stukken wandelen wist ik de dag erna niet hoe ik moest zitten, lopen of op staan van de pijn. Weer therapie, weer oefeningen en het trok weer wat weg.
Nu met pas 9 weken zwangerschap herken ik dezelfde bekkenpijn weer!!! Ik dacht eerst bij mezelf nee joh niet nu al dat kan toch niet... maar met de dag wordt de pijn erger! Wat Nu??? Weer therapie? tot week 40? De verloskundige bellen? Ik weet het niet zo goed???
Iemand ervaring? Advies? Ik wil eigenlijk helemaal niet klagen maar het doet toch best zeer!

wat vervelend voor je meid....en je mag best ff klagen hoor doet ook zeer! zou toch wel zo snel mogelijk er iets aan doen zodat de pijn misschien zou min mogelijk blijft! misschien ff je vk bellen of je fysio!
liefs

Hoi kim,

Ik herken je verhaal! Ik ben nu bijna 8 weken en heb ook echt al veel pijn. Ik heb bij mn eerste met 30 weken zwangerschap al vakantie gekregen. Verder geen verplichtingen veel gerust. Dat was bij de tweede al veel lastiger. Mn zoontje en dochter schelen 1,5 jaar. Geen rust dus. Met 25 weken al op krukken en doodop. Merk nu dus al dat ik last heb en ga maandag de fysio en de huisarts bellen. Heb een staabd beroep en ben benieuwd hoelang ik kan blijven werken.
Als ik jou was zou ik meteen de fysio bellen!

Liefs knutseljuf

ook ik heb last van mijn bekken maar vorige keer zo weinig baat gehad met fysio.....
probeer het rustig aan te doen maar is erg lastig met mijn baan en de kleine die nog niet loopt!

liefs pupke

ik ben nu bij de fysio geweest, ik krijg wat oefeningen, de kans is aanwezig dat het door de hormonen nog wat erger wordt! tussen maand 4 en 6 zou het wat stabiliseren maar de laatste maanden worden waarschijnlijk zwaarder en is er een mogelijkheid dat ik een bekkenband moet gaan dragen...
Lekker vaag allemaal, ik mag nu in ieder geval liever niet stofzuigen en bedden op maken. Zo min mogelijk trappen lopen en zo min mogelijk zwaar tillen.
Ik moet wel stevig wandelen en fietsen!

we wachten af en zien wel hoe het gaat... bedankt voor jullie reacties

liefs

Terug
Bovenaan