bekkenpijn

Hallo allemaal,
Maandag ben ik bij een vervangende huisarts geweest voor pijn in mijn linker bilspier. Hij keek niet eens en zei: je moet je niet zo aanstellen... Nu de vk gebeld, gezegd dat de ha het niet serieus nam en moet nu maandag naar bekkenfysiotherapie. Zijn er meer van jullie die pijn bij het lopen hebben, dat je na 5 meter al moet zitten?

Groetjes Mariska

hoi maris

ik heb het wel gehad!
een paar weken geleden had ik ineens last van mn stuitbonkje ( ik dacht dat ik te lang verkeerd gezeten had oid)
maar dat ging maar niet over
daarna kreeg ik pijn in mn linker bil...dat trok naar beneden mn been in

zolang ik liep was er niks aan de hand maar zodra ik in de rust kwam begon t te zeuren/zangeren

ik dacht dit is niet zo best....t zal wel met de verweking van "mijn onderkant"te maken hebben...dat was ook wat de vk zei....ook omdat t mijn 4e vzw schap al is

maar wonder boven wonder...is t weer weg....klop t wel snel af hoor!;-)

maar heb nu nergens last meer van...en hou t er nu maar op dat ik een kouwtje op mn spieren te pakken had....

sterkte...en je niet laten afbekken door je huisarts hoor...wat denkt ie wel!!

Huisartsen zijn toch een apart volkje... Je hebt er gelukkig hele goede tussen zitten, maar sommigen zijn echte horken! Goed dat je met de vk heb gebeld.
Tijdens de eerste zwangerschap had ik snel last van m'n rug, en mocht ik nog maar halve dagen werken. Dat hielp erg! (Ik doe kantoorwerk, hele dag zitten dus.) Probeer het zelf ook rustig aan te doen!

Ik heb t ook...het werd zwangerschaps-ischias genoemd...maar denk dat t overeenkomt..
Heb t t ergste als ik een tijdje in een houding gezeten/gelegen heb en dan opsta...
Het zakt dan na een tijdje wel weer beetje af...maar helemaal weg is t eiglijks niet...

Wat een vervelende huisarts zeg! Alsof hij weet hoe het voelt voor jou!
Ik heb wel pijn in me rug/billen als ik in een lange tijd in een houding heb gezeten, zodra ik ga verzitten of loop dan is het weg.

hoi mariska,

ik loop hier al vanaf week 10 mee,

alleen heb ik ook een hernia erbij dus mag ik helemaal niet meer werken.

het is vervelend maar ja loop nu ook bij fysio en die gaat me maandag weer lekker pijn doen.

sterkte ik weet wat je voelt

Terug
Bovenaan