bekkenpijn

Hoi dames ,

Ik ben 8 wkn en 6 dgn dgn en heb sinds een paar dagen last van me onderrug . Gister na 1,5 wk thuis heel kort wezen fietsen daarna echt uren pijn gehad in onderrug met uitstraling naar buik . Pff herken jullie dit in vindt het heel vroeg ?
 
Bij mijn eerste kindje heb ik veel last gehad van m'n bekken. Dit waren bij mij toen niet de klachten. Klachten kunnen verschillen. Ik zal je adviseren contact op te nemen met de vk en daar even na te vragen. Je kunt ook kijken of er bij jou inde buurt een bekkentherapeut zit en daar in therapie gaan met de oefeningen kom je heel ver ;) succes!!
 
Ik wilde ook al zeggen.. dit zijn geen bekkenklachten.. Bekkenklachten hebben vaak symptomen als pijn in de heupen, in je linker of rechterbil wat uit kan stralen naar je been of juist steken bij je schaambot. Ik denk dat het je rug is waar je last van heb. Heel vervelend, maar gelukkig is daar beter rekening mee te houden dan met je bekken! Ga regelmatig even liggen, til niet te zwaar, loop geen lange stukken, wissel af met lopen, zitten, liggen en neem indd even contact op met een fysiotherapeut!
 
Ik loop al vanaf week 10 met bekkenklachten en zit sinds 2 weken helemaal in de ziektewet.
Kon helemaal niks meer,had zoveel pijn na het werk(werk in kapsalon).

Wat jij beschrijft komt niet overeen met mijn klachten dus denk inderdaad dat je last hebt van je onderrug.

Mijn klachten zitten echt in mijn kuiltjes van mijn billen en straalt door naar mijn buik en schaambotje en als ik echt teveel gedaan heb zelf tot in mijn bovenbenen. Ik kan dan echt niks meer.
Vandaag weer gemerkt toen ik met mijn ouders even naar de winkel ben geweest was blij dat ik in de auto zat en naar huis kon,kon echt niet meer van de pijn..

Ik wens je heel veel sterkte en hoop voor hè dat je deze wangerschap geen bekkenklachten krijgt....
 
Terug
Bovenaan