Bekkenpijn

Hallo dames, in de zwangerschap heb ik ernstige bekkenpijn gehad, door instabilliteit. Nu is het wel een stuk beter, maar zeker niet helemaal verdwenen, en heb op sommige momenten écht veel pijn..ik ga al nar de fysio, maar ben bang dat ik niet op tijd hersteld ben om te gaan werken...iemand ervaring hiermee?

Bekkenklachten kunnen nog heel lang duren. Na de geboorte van mijn oudste heb ik er nog 2 jaar last van gehad. Toen werd ik weer zwanger. Het is dus nooit weggeweest. Tijdens de zwangerschap van de tweede is het alleen maar erger geworden. Luuk is 28 januari geboren en ik ben sinds 2 mei weer aan het werk. Ik werk nu nog halve dagen. Langer gaat niet. Dus beter langzaam opbouwen dan straks volledig aan het werk te gaan. Ik weet niet wat voor werk je doet? Ik ben september begonnen met deze baan, ben er 5 maanden tusseuit geweest en nu halve dagen aan het werk. Niet ideaal, maar beter dan alles forseren waardoor ik straks niks meer kan. Ik hoop dat mijn contract in september verlengd wordt, want ik heb hierdoor nog weinig voor ze kunnen betekenen. Maar het is wel echt belangrijk dat je luistert naar je eigen lichaam.

Liefs Wendy

Terug
Bovenaan