bekkenpijnnn

Ik heb sinds een paar dagen erg last van mijn bekken. Heb zitten lezen over bekkeninstabiliteit en de pijn die wordt omschreven heb ik. Voel echt van die zeurpijnen, zelfs als ik lig. Bewegen doet gewoon pijn. Ga morgen maar de vk bellen. Maar vraag me af wat die eraan gaat doen. Ik heb nou eenmaal druk werk. Werk op een kinderopvang op de babygroep en moet nog 4 weken werken tot mijn verlof...

Zijn hier meer mensen die er last van hebben en dit ervaren? Ik ben nu 28 weken..
 
Haaii

Ik heb de laatste twee weken ook steeds meer last van m'n bekken, vooral m'n stuitje achter. daarvoor erg moe door laag hb gehalte. Ik werk zelf ook op een kdv. En werk sinds drie weken halve dagen. Ik kan acht en een half uur op de groep niet meer aan, veelste zwaar.

Succes en sterkte!
 
pas er mee op, als je er mee door blijft lopen kan je er na de bevalling veel meer last van krijgen, ik ken verhalen van mensen die een half jaar na de bevalling nog op krukken lopen en eerst zelfs in een rolstoel hebben gezeten.
misschien dat fysio therapie je wat kan helpen???
ik heb er zelf gelukkig (nog) geen ervaring mee
 
hoi,

Jouw verhaal had de mijne kunnen zijn! Ben ook 28 weken, werk op een babygroep haha.
Maar goed... Ik heb ook last van mijn bekken, heb het meteen aangekaart bij mijn vk.
Die heeft me doorverwezen naar een bekkenfysio. Ik ben er 3x geweest, oefeningen meegekregen om thuis te oefenen en moet zeggen... Het helpt wel!
Heb er nu minder last van als voorheen.
Dus is zou naar een bekkenfysio gaan!
Succes!
 
Hoi,

als je echt zo'n lat hebt van je bekken, zou ik snel je leidinggevende aanspreken en kijken of je minder kunt gaan werken. Ik ben nu zelf bijna 30 weken en werk normaal gesproken 2 dagen in de week op een peutergroep. Sinds 2 weken werk ik nu nog halve dagen, omdat het me echt te zwaar werd. Ik vond het moeilijk om toe te geven, maar als je op de dagen thuis bijna niets meer kunt, is dat ook niets waar. Zeker als je in mijn geval nog 2 kinderen rond hebt lopen.

Groetjes Danielle
 
hoi
ik heb zelf ook erg last van mijn bekken,en het is erg belangrijk dat je die klachten goed serieus neemt en goed naar je lichaam luistert.
anders kom je jezelf later tegen.
ik ga ook naar een bekkentherapeut en die kunnen je precies vertellen wat je wel en niet kunt of mag.
heb nu verlof maar de laaste weken heb ik maar een paar uurtjes gewerkt.

succes en strekte
groetjes corina
 
Hier nog een ervaringsdeskundige met bekkenpijn! Meid trek aan de bel! Ik zit al 4 weken thuis en heb nu sinds een week minder pijn door de bekkentherapeut en mijn houding etc en dat is zoooo fijn. Ik had al sinds week 16 ofzo last en ben met week 22 ofzo halve dagen gaan werken en met week 29 ofzo gestopt. Was anders gesloopt en kon niets mee zodra ik thuis kwam. Nu kan ik weer boodschapjes doen en wat in het huishouden. Ik ga wel elke dag op bed rusten!
Sterkte ermee!
 
Thnx voor alle reacties! Ik werk zelfs nog 9 uur op een dag en ik reis een uur heen en een uur terug! Maak dus werkdagen van 11 uur... niet de meest normale uren, maar voor mijn zwangerschap ging het me gewoon prima af. Nu is het inderdaad gekkenwerk!! Ik weet het, maar kan mijn werk niet goed loslaten, ben erg gedreven. Ik weet dat ik rustiger aan moet doen, mijn vriend zegt het me keer op keer. Ik ben gewoon heel slecht in thuis zitten, voel me dan zo nutteloos. Ik heb net mijn vk gebeld en die heeft mij doorverwezen naar een fysio. Dus die heb ik net gebeld en antwoordapp. in gesproken, hopen dat ze zo terugbellen!
 
Terug
Bovenaan