Bekkenproblemen!!! BALEN

Hallo allemaal,

Ik loop al een aantal weken met klachten in mijn onderrug, stekendepijn die mijn been inschiet waardoor ik het gevoel heb dat ik door mijn benen zak. Sinds 2 weken voel ik het bekkenbot tussen mijn benen als ik niet recht sta langs elkaar schuiven, naar gevoel.

Nu moet ik naar de fysiotherapeut en krijg waarschijnlijk een bekkenband!! PFFFF.....

Op het werk liep ik voor mijn gevoel tegen onbegrip aan. Mijn eeerste zwangerschap ging ECHT perfect al had ik in de laatste weken de zelfde klachten als nu met 16,5 week.
Ik hoop nu mijn verloskundige het bevestigd heeft ik het gevoel krijg dat er meer begrip getoond wordt zowel privee als op het werk.

Ik heb vorig jaar een tijdje thuis gezeten ivm een burn-out. Ik ben bang dat ze denken dat ik het me maar allemaal verbeeld en aanstel zodat ik weer thuis kan zitten. Niets is minderwaar ik wil gewoon werken want ik vind mijn werk erg leuk! (kinderopvang)

Je kunt beter je been breken dat ziet iedereen dan dat je op deze manieren eruit moet.

Ik heb net gevraagd voor het adres van onze bedrijfsarts zodat ik met hem kan overleggen of ik minder of helemaal niet meer ga werken tot na mijn verlof. Want de klachten worden steeds erger.

Ik hou jullie op de hoogte;

xxx

AH wat vervelend voor jou!
Hopen dat zo'n bekkenband helpt. t lijkt me geen pretje en tja dat is dan extra vervelend als je het gevoel hebt dat ze op je werk je niet serieus nemen. Ken dat gevoel helaas ook een beetje, maar ja ik probeer het naast me neer te leggen maar t lijkt alsof ik veel emotioneler ben door de zwangerschap. kheb wel geleerd mn grenzen aan te geven, hoe vervelend anderen het vinden... het is MIJN lichaam en MIJN kindje. En troost je dat ze niet weten wat je voelt, hopelijk ga je het een beetje volhouden met zo'n band... heb er niet zon verstand van hoor! Succes!

Hoi Toverfee,

Vervelend dat jij ook bekken klachten hebt.
Ik heb ook bekken klachten.Afgelopen woensdag naar de verloskundige geweest.
En zij heeft gezegd dat het beter is dat ik stop met werken.
Ik heb zoveel last van mijn bekken.
We hebben ook on dochtertje die 21 januari 2 jaar word rondlopen.
Ik mag niet veel bukken en tillen..maar soms ontkom je er niet aan met die kleine.
En het huishouden gaat ook door natuurljuk
Toverfee,hoe oud is jou kindje?

Ik moet ook naar de fysio.
Ik heb gelukkig ook veel begrip van mijn werk en van alle mensen om me heen.
Mijn man is ook een grote steun.
Toverfee,blijf ons maar op de hoogte houden.
Jullie horen morge van me..want dan hebben we de 3d-echo en dan kunnen ze ook zien wat het word.
Ik ben 18 weken en 3 dagen zwanger.

Liefs

Hallo Zeevang

Mijn dochter is al bijna 6, pfff wat gaat die tijd snel!!
Dus ik til haar niet meer sinds we wten dat ik zwanger ben. Gelukkig begrijpt ze dat het voor mama en de baby beter is als ik het niet doe, ik vraag haar ook vaker om me te helpen met iets van de grond pakken zodat ik niet hoef te bukken.

Ik vraag me namelijk af wat ik moet doen met mijn werk. Ik werk 25 uur wat verdeeld is in twee dagen van 10 en een van 5 uur. Als ik thuis ben op mijn vrije dagen ben ik gesloopt en heb best veel pijn vooral de laatste 3 dagen. Zelfs zitten doet pijn, dan heb ik nog niets in het huishouden gedaan! Laat staan dat ik zuig of dweil dan kan ik het de rest van de dag wel schudden. Maar mijn hond (staffort) erg sterk beestje moet ik toch uitlaten hij trekt me door de straten echt pijnlijk. Gelukkig heb ik iets nieuws gevonden (de halti) waardoor hij niet meer trekt wat het voor mij prettiger maakt om de deur met hem uit te gaan.
Mijn verloskundige heeft mij geadviseerd dat ik contact op neem met onze bedrijfarts en met hem een plan opstel. Morgen word ik door hem terug gebeld. Nu weet ik niet waar ik voor moet pleiten, voor volledig thuis zitten zodat ik tenminste mijn huis op orde gehouden krijg en het gezin kan verzorgen. Of dat ik 50% minder ga werken met het resultaat wat ik nu heb, moe en pijn hebben als ik thuis ben.

Wat zou jij aanraden....? Nu ik merk dat het sneller acheruit gaat dan ik verwacht had.....?

Groetjes Toverfee

ps had ik jou niet ook op mijn hyves???? Ik ben niet zo goed in al die nicknames. hihihi

Sterkte ermee.
xx

Ik zie er nu al tegen op dat ik het huis MOET zuigen inclusief de trap. pfffff ik baal er echt van!!!

Hoi Toverfee,

Ik kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt bent als je nog 25 uur werkt en het huishouden nog moet doen.
Als ik jou was zou ik zeker 50% minder gaan werken.
Want het huishouden en het verzorgen van je kind gaat ook gewoon door.
Ik ben volledig gestopt werken op advies van mijn verkoskundige.
Ik heb ook veel last van mijn bekken en ons dochtertje van bijna 2 vraagt ook veel aandacht.
En het huishouden gaat ook door.
Ik moet zo min mogelijk bukken en tillen.
Toverfee,Wat denk jezelf wat je gaat doen..50%minder werken?
Het lijkt me wel het beste.
Volgens mij had ik jou niet op hyves.

Liefs

Terug
Bovenaan