Bekkenproblemen met 17 weken

Hallo allemaal,

Ik heb nu al last van bekkenproblemen, ben woensdag 18 weken.

De VK heeft geadviseerd halve dagen te gaan werken. Ik ben zelfstandige dus dat is geen probleem.... Maar ik vind het wel heeeeel vroeg dat dit al begint.

Het begon met 's nachts, ik kan me soms amper omdraaien en dit had ik al 3 weken!! Nu houdt het overdag ook aan...
Wie heeft dit ook gehad? Dat het begon met de nachten?

Doeg,
 
hoi
bekend mee met al mijn zwangerschappen trouwens, weet niet wanneer het begon. de pijn was er opeens. zou wel een bekkenfysio zoeken hoor die kan je masseren maar ook advies geven hoe te lopen,dragen en noem maar op. sterkte
 
hey

Ik heb er ook last van... ik ben pas 14 weken onderweg maar mag voorlopig helemaal niet meer werken. Bij mij staan mijn bekken scheef, en omdat ik in de zorg werk wordt het te zwaar. ook ik vind het erg vroeg, maarja het is zo..

succes!
 
Hoi hoi,

Ik ben nu 21 weken zwanger en heb ook al sinds 19 weken last van bekken instabiliteit.
Ben hiervoor bij de gynacoloog geweest omdat ik bloedverlies had hierbij. Ik ben in de kinderopvang en mijn gynacoloog heeft mij afgeraden om nog te gaan werken. Of alleen therapeutisch of gewoon niet waren letterlijk zijn woorden. Kan nu al erg moeilijk lopen etc.
Ik ga ook naar een bekkenbodem therapeut.
Ben er nu 1 keer geweest dus kan nog niet zeggen dat het helpt.
Vind het wel erg moeilijk omdat ik veel pijn heb de hele dag en eigenlijk ook niets kan en natuurlijk niet kan werken zo duren die 20 weken wel erg lang.

Als ik jou was zou ik goed naar mijn lichaam luisteren en een goede fysio zoeken ik heb ik deze op aanbeveling gekregen van de gynacoloog.

Succes ermee???

Groetjes dipsy
 
ik heb vanaf 16 weken al problemen met men bekken
ben nu bijna 20 weken maar heb zelf het idee dat het erger word :( ik probeer wel rust te houden ook op advies van de beken fysio maar heb een 3,5 jarige kleuter hier lopen dus wordt alwel iets moeilijker