Bekkenproblemen, minder aan einde zwangerschap?

Hoi allemaal,

Ik heb sinds het begin van m'n zwangerschap last van mijn bekken en zit nu al een tijdje thuis hierdoor. Ik hoor van van een aantal mensen in mijn omgeving dat de pijn minder werd aan het einde van hun zwangerschap. Ik ben nu 29 weken en hoop dat dit mij ook gaat gebeuren. Heeft iemand hier ervaring mee?
 
hoi,

ik ben nu 34 weken zwanger en heb ook al lang last van mijn bekken. ik ben met 28 weken ook minder gaan werken ( ik ben verpleegkundige).ik werkte voorheen 28 uur en ben toen 20 uur gaan werken. dit verminderde de klachten wel maar ik blijf toch last houden. ik ben ook naar een osteopaat gegaan. dit heeft ook postief effect gehad. en ik draag dagelijks een buikband van anita.
alles bij elkaar is de pijn wel wat verminderd maar het gaat niet over. en ik merk meteen als ik iets teveel doe. een wandeling naar het dorp is al te veel. ik ben nu wel heel blij dat ik met verlof ben.
veel succes

groetjes Danielle
 
ik heb ook last van me bekken maar mijn verhaal is minder positief. door goede houdingen etc en fysio is het draagbaar (werk ook niet zit in ziektewet nu)
dit is de 2de keer voor mij bij eerste had ik er ook last van en bij mij word het juist erger geduurde zwangerschap meer gewicht, meer hormomen voor het los maken van de banden etc.
heb daarna ook lang herstel gehad maar volgens mij ben ik een uitzondering volgens mij is het meestal na de bevalling al beter en na de kraamweken over.
bij mij helaas niet maar ben dan wel een uitzondering denk ik

gr
 
Bedankt voor jullie reacties! Het zal wel gewoon afwachten zijn dan, ieder verhaal is weer anders! Ik wens jullie ook veel sterkte, het is een vervelende bijkomstigheid die het moeilijk maakt om echt te genieten van de zwangerschap helaas :( sterkte!
 
Terug
Bovenaan