@ bekker

A

Anoniem

Guest
heey meis

ik zat ineens aan je te denken
Hoe is het inmiddels met je oma?
je schreef een dikke maand geleden dat het niet echt best ging na het overlijden van je opa...

en hoe is het met je zwangerschap??

liefs manuela
mama van tessa 01-03-2008

Hey Manuela

Wat leuk dat er nog iemand aan me denkt !!!
Hier gaat het heel goed.
Oma ligt nog steeds in het ziekenhuis te wachten op een plaats in een verzorgingshuis. Ze is erg aan het dementeren, maar het kan ook goed zijn dat ze alles weet als je daar komt. Beetje vreemd voor ons, zorgt wel vaak voor lachwekkende momenten. Ik hoop dat ze snel ergens een plaatsje krijgt waar ze alles rustig kan verwerken.

Met de zwangerschap gaat het vooral heel erg snel...Af en toe wel heel pittig met een kleintje van 13 maanden die erg aanwezig is. Ik moet wel zeggen dat mijn ouders heel erg naar Jordy trekken. Vooral mijn vader betrekt hem overal in. Gister kwam hij hem halen voor te fietsen....Echt leuk...Ze maken echt tijd voor hem. Mijn moeder heeft al gezegd dat als de tweede is geboren dat ze Jordy dan regelmatig komen halen zodat we ook tijd voor de baby hebben. Vond ik echt heel lief van haar. Ze zijn er ook nog niet zolang zelf uit, mijn jongste zusje is 16. ( Heb er 3 ben zelf de oudste )

Mag weer bezoek gaan ontvangen.
Bedankt voor je berichtje!
Groetjes Wendy

heey meissie

ja ik weet niet ik zat hier weer ff rond te neuzen
en kwam jou topic weer tegen
dacht meteen zal is even vragem hoe het met haar gaat..

maar laten we hopen dat ze snel een plaatsje mag krijgen
als ik je goed begrijp is ze dus niet erg verder achteruit gegaan??
Sorry als ik dit wel verkeerd heb begrepen

nou ik hoor gauw weer van je!

liefs mij

Terug
Bovenaan