Belachelijk vroeg wakker.................net als toen...

A

Anoniem

Guest
Hay meiden,

Ik ben sinds een week nu weer idioot vroeg (klaar)wakker. Uur of 7 is dan normaal. Dit was voorheen nooit zo, sterker nog het is het tegenovergestelde van mij. Dit heb ik niet meer gehad sinds ik zwanger was van prul (koosnaampje toen). Ik heb maandag mijn NOD maar wil nog niet testen, durf het niet te hopen. Had van de week ook vervelend gevoelige tepels maarja, je lichaam kan je goed voor de gek houden......

Moest het toch even kwijt.........hoop het!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxies

Hey Jessica,

Ik hoop het ook voor je!
Ik herken het ook helemaal. Ben de afgelopen week ook weer veel eerder wakker en kan me minder goed weer omdraaien en weer in slaap vallen.. Duim voor je dat het net als bij je prul betekend dat je in verwachting bent!

Liefs Lisette

Hey Jessica,

Gisteren las ik een verhaal van Petra dat heel herkenbaar is en ook jouw vroege wakker zijn komt me helemaal bekend voor. Ik hoop dat het een symptoom is van iets heel moois.

*duimt*

Liefs,
Melian

Ow dat hoop ik ook!!! Maandag horen jullie van me.........................tenzij ik me niet langer kan bedwingen.......

xxxxxxxxxxxxxxies

...Hmmm, ik zei Petra, maar bedoelde Ias ;-)

Succes met wachten!!!

xxxxxx

zou mooi zijn he
gezellig samen naar het december forum, maar ja ik moet nog een week wachten pff hihih hoop dat de week snel voorbij gaat

Hoi hoi, ook ik heb hetzelfde. Wat gek he? Hopelijk voor mij ook een voorteken. Ook isk heb het weekend of maandag( weet het niet exact) mijn NOD maar kon me vanmorgen niet langer bedwingen. Maargoed, je raad het al. NEGATIEF! Hopelijk te vroeg getest maar vorige keer was ik 3-4 dgn voor NOD al licht positief, dus heb er een hard hoofd in. Heb gister een flink emotioneel gesprek met man gehad en hij blijft erbij dat hij het niet nog wil proberen. Vindt het te gevaarlijk om het lot te tarten na 3 gezonde kinders en miskraam. Ziet het als voorteken het niet meer te doen. Sprak zelfs al om zich te laten steriliseren!! HELP......Heb hem gevraagt om er alsjeblieft nog over na te denken. Daarom hoop ik zo dat het nu toch raak geweest is. Is echt mijn laatste kans. Duimen jullie mee?

Wat een spanning toch weer allemaal!!! Hopelijk hebben jullie volgende week allemaal goed nieuws!!! Ik duim iig geval hevig met jullie mee!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan