Belachelijk

Ik wil aalleen even mededelen, dat ik dat gezeik/geklaag van vrouwen die al kinderen hebben ech niet begrijp. In plaats van blij te zijn met wat ze hebben, willen ze alleen maar meer. Op deze maneir wordt er geen rekening gehouden met de vrouwen die niet zwanger kunnen worden, dus gewoon lekker hierover ophouden.

Laten we het leuk houden en gewoon respect hebben voor elkaar. Dus EN rekening houden met de dames voor wie zwanger worden niet vanzelfsprekend is, en voor diegene die ook verdriet hebben om het verlies van een kindje

Hallo anoniem,
Ik ben zo'n vrouw waarvan jij het gezeik en geklaag zat bent. Ik vind het echt heel erg dat je zo'n uitspraak doet.

Ja, ik ben al eens zwanger geweest, en ja, ik heb al een dochter van 4, en ja daar ben ik heeeeeeeeeeeel erg gelukkig mee.Maar nu het verlangen naar een tweede kindje er toch is en dat dat na meer dan een jaar niet mag lukken, daar ben ik toch ook elke maand erg verdrietig van en boos en teleurgesteld enz enz.Misschien is er met een van ons wel iets aan de hand, je weet het toch niet?Ik ben heel erg dankbaar en gelukkig dat het bij ons wel al een keer is gelukt.En ik besef heel erg goed hoe de andere meiden zich hier moeten voelen die ook zo graag een kindje willen, maar waarbij het nog steeds niet is gelukt.

Maandenlang heb ik dit forum gelezen, maar durfde zelf nooit een reactie te geven, want ik heb toch al een kindje, dus waar had ik het over.Maar ook ik ben er bijna dagelijks mee bezig,dus op een gegeven moment toch op dit forum gekomen. en daar ben ik zo warm onthaald, heel fijn vond ik dat.

door zo'n opmerking van jou ga ik daar bijna over twijfelen zeg!

Groetjes A

dat heb ik dus nu ook. niet schrijven op het forum, omdat ik wel een kindje heb, en een ander nog niet.
Hhet gaat er toch om dat je elkaar ondersteund en begrijpt, niet wat nu erger is of goed.
die anoniem moet eens kappen om zo debiel te reageren. Iedereen mag hier zijn gevoelens opschrijven zonder meteen aangevallen te worden omdat je gelukkig wel 2 kids hebt mogen krijgen.
Adren, trek het je niet aan en blijf gewoon schrijven.
Gr.
Des

Wat een belachelijke reactie van deze anoniem. Lekker makkelijk hoor, om zoiets anoniem te zeggen. Als je echt een mening zou hebben, had je gewoon je naam er boven gezet. Ik denk niet dat een dergelijk persoon hier thuis hoort!

Meiden, trek je niks aan van zo'n anoniem, iemand die nog niet eens haar naam durft te noemen maar wel boute en gefrustreerde uitspraken doet nemen wij toch zeker niet serieus!

Iedereen is hier welkom of het nu je wens is voor een 1e kindje, voor je 2e of voor je 4e, het maakt niet uit! Het gevoel is hetzelfde lees ik vaak, dus dames schroom niet en schrijf gerust.

Suus

Terug
Bovenaan