belagelijke opmerkingen

Ik vind dat mensen die hier niet serieus zijn of kunnen reagerenop vragen van moeders en aanstaande moeders zijn eigen hier niet moeten vertonen[of mischien ook wel MANNEN\VROUWEN ]die blijkbaar geen nette opvoeding hebben gehad...Het is toch te zot dat je op z'n site geen vragen mag stellen en je eigen mag uiten"WAAR IS DEZE SITE DAN VOOR GEMAAKT"Hopelijk kunnen deze type's een beetje begrip tonen of zijn eigen hier niet meer vertonen!!!!!!!!!!
 
Ik denk dat hier enkele individuen rondhangen die hier niet thuishoren. Misschien zijn het wel mensen die zelf graag zwanger willen zijn maar het niet zijn en die jaloers zijn. Of misschien zijn het wel kinderen? Hoe dan ook, iedereen met een beetje niveau neemt dat soort reacties toch niet serieus. Er zijn gelukkig nog genoeg mensen die wel normaal kunnen reageren.

groetjes, Jane32wk
 
Tja anoniem als dat het enige is waarover je kan zeuren stop dan. Het blijkt al dat het totaal niet zinnig is. O Heb ik hier ergens een een foutje gemaakt waar je weer over kan vallen. Dat zijn mensen zonder inhoud.
 
Terug
Bovenaan