Belangrijk!!! NOD-lijst

A

Anoniem

Guest
Ik vind het persoonlijk belangrijk dat  Sas niet  langer met dingen geconfronteerd wordt wat haar momenteel niet goed doen.

Daarom vind dat de lijst die ze waarschijnlijk vandaag online voor haar voorlopig de laatste moet zijn zodat ze zich kan terugtrekken als ze hier behoefte aan heeft.

Ik las in haar berichtje dat er best wel wat ideeen waren om het op te lossen, maar mij lijkt het momenteel het beste dat er zo snel mogelijk wat beslist wordt.

Ik wil het best overnemen maar zoals ik al zei weet ik niet of die plaatjes mij gaan lukken, maar verder ben ik vrijwel dagelijks online dus is het bijwerken ervan geen probleem voor mij.

Ik ben zelf in ieder geval van plan om haar laatste lijst te kopieren en op te slaan op mijn pc zodat ik het zolang verder zou kunnen overnemen.

Zijn er meerdere die dit graag willen doen of zoals voorgesteld om en om ofzo?

Even nog voor de duidelijkheid ik wil me niet opdringen ofzo, want zolang ben ik hier nou ook nog niet, maar ik vind gewoon dat Sas niet langer ermee belast moet worden.

Ik zou het dus graag van haar overnemen of zijn hier bezwaren tegen???
Of willen jullie het liever op een andere manier?
Voor mij is het dus in ieder geval geen probleem om het te doen, ben zoals ik al meldde dagelijks online.

Groetjes Toto

Hallo,

Ik vind het heel goed dat je het over wil nemen.

Groetjes,

Ilse

hoi toto

ik gun sas haar rust, en vind het prima dat je hem overneemt. wat die plaatjes betreft, soms geeft hij een foutmelding, gewoon blijven proberen, hij doet het vanzelf (soms pas na tien keer).

liefs janine

Heb het net eens bekeken maar je moet een site doorgeven waar die plaatjes opstaan toch?
Maar moet ik dan een plaatje op internet opzoeken en dan doe link invoeren, dat je vaker moet klikken daar was ik al achter

Groetjes Toto

Hallo allemaal.

Ik ben Sarah en nog niet zo lang op dit forum.

Ik vraag me af waar jullie die NOD lijst plaatsen. Of heb ik hem over het hoofd gezien.

Als ik het goed begrijp kan je dan van elkaar zien, wanneer iedereen
ongi kan worden en zo weet wanneer iemand evt weet of hij zei zwanger
is?

Groetjes, Sarah

Hoi Toto,

Als je het samen wilt doen vind ik het prima. Geef het even aan, en ik ben je vrouw! Doen we het gewoon samen. Als Sas hem dan even hier dropt kunnen wij hem bij gaan houden. Ze hoeft hem van mij niet eens bij te werken. Dat kunnen wij dan wel doen. Moet ze er wel even bij vermelden welke datum hij er het laatst heeft op gestaan. Dan kunnen wij terug zoeken wie er al weer nieuwe NOD's heeft doorgegeven.

Groetjes, Kat

PS: Ik doe hem dan zonder plaatjes, want om de een of andere reden krijg ik dat niet voor elkaar.

Kat

Terug
Bovenaan