belangrijk vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal hoe gaat ie??
Ik heb sinds vandaag wat steken in de buik en had bruinverlies? Mijn nod is volgens mij rond 9 september wie weet wat dat bruinverlies inhoud. Wordt ik eerder ongi ofzo!! Ik weet het neit meer. De geur van patat maakte me vandaag ook al beroerd wat is dit

hoi pient

het kan zo zijn dat je een innestelingsbloeding hebt. doordat het
vruchtje zich innesteld kan je dan wat (oud) bloed verliezen. Niet
iedereen heeft dit al zij zwanger is.

maar wie weet....je kan zomaar zwanger zijn. Anders ff op internet kijken naar meer iinfo over innestellingsbloeding

succes!

mari

Als je NOD pas op 9 sept. is dan kan je volgens mij nooit een innestelingsbloeding hebben gehad. dat is volgens mij pas als je echt ene paar weken zwanger bent. Je kunt nu nog niet weten of je zwanger bent.

Hoi Pient,

Het kan beide kanten op. Ik heb mijn vorige nod iets soortgelijks gehad. Kreeg de week voor mijn nod al bruin verlies. Uiteindelijk is het bij mij, zoals dat ook bij mij altijd gaat voordat ik ongi wordt, een eerste teken geweest dat ik ongi wordt. Maar ik heb al eerder op dit forum ook gelezen dat iemand anders dit ook had maar dus toch zwanger bleek te zijn. Dus eigenlijk ben je na mijn info nog niet wijzer, sorry. Maar je kunt nog blijven hopen.Hopelijk pakt het voor jou goed uit, succes.

gr Ilona

Nou ik hoop dat het geen voorbode is voor mijn ongi. Ik heb wel als ik de geur van patat ruik ik al beroerd, niet echt het goede woord maar de geur staat me enorm tegen. Ik hen een wat gezollen buik en ik heb steed enorme steken in mijn buik net alsof ik ongi moet worden nod pas volgende week zaterdag (9-9). Ik hoop het beste maar ik vrees het ergste.

Nou dat heb ik dus ook. Heb gespeurd op internet en ik ben bang dat het toch een voorbode is voor minderleuke dingen. De rode duivels. Maar ik heb nog hoop je weet het maar nooit toch?

Terug
Bovenaan