BELANGRIJK!!!

Andere topic werd niet voldoende bezocht ;)
Hierbij nog een keer HET BERICHT:

Heeey
Ooit waren er wilde plannen om elkaar eens te ontmoeten en dat is toen allemaal in de soep gelopen! Ik wil nog wel eens een keer proberen om het voor elkaar te krijgen....met kids uiteraard!
Ergens rondom de herfstvakantie midden in Nederland op een leuke locatie waar je met kleine en wat grotere kids naartoe kunt (zodat oppas geen issue is en we alle kleintjes reallife kunnen bewonderen!)...\Hoeft geen hele dag ofzo te zijn maar gewoon ff gezellig bakkie doen, kletsen en wie weer weg wil gaat weer weg en wie nog wil blijven hangen, blijft nog hangen!

Opties: 23, 24, 30 of 31 oktober
Locatie: DippieDoe in Cuijk, Land van Jan Klaassen in Doetinchem of Pannekoekenhuis de Zeven Dwergen in Sint Aghata.
Let op, aan sommige locaties zijn entreekosten verbonden (check ff de site daarvoor!).

Laat even weten welke datum je het beste uitkomt en waar je het liefst naartoe wilt ALS je mee wilt!

Ik zou het toch echt wel leuk vinden als het lukt om met een groot spul ergens naartoe te gaan!!

Let me know!!

Liefsssss

Dit lijstje was op het andere topic al gemaakt! Vullen jullie aan!

Nicole - Dippiedoe Cuijk - datum maakt niet uit
Kim -locatie geen voorkeur - datum geen voorkeur
Liesbeth- doetinchem land v jan klaasen- datum geen voorkeur
Pauline - Locatie geen voorkeur - Datum voorkeur 2e weekend
Petra locatie geen voorkeur- datum 31 oktober

ik ben officieel wel een april mama, maar als jullie naar het land van jan klaassen gaan wil ik ook wel graag komen daar kan ik van huis uit naar toe lopen, is inderdaad voor de wat oudere kindjes ook leuk. (je kunt bij de mac donalds hier kortingsbonnen krijgen voor de 2e entree gratis!) Scheelt weer.

Op zich lijkt het mij echt heel leuk. Ik ga het alleen niet redden die weekenden! Mocht er toch iets uitvallen en het is niet al te ver van Zwolle af, dan kom ik wel. Ik sta -kortom- ergens onder op de reservelijst!

Nicole - Dippiedoe Cuijk - datum maakt niet uit
Kim -locatie geen voorkeur - datum geen voorkeur
Liesbeth- doetinchem land v jan klaasen- datum geen voorkeur
Pauline - Locatie geen voorkeur - Datum voorkeur 2e weekend
Petra locatie geen voorkeur- datum 31 oktober
Margreet. 24/10 of 31/10 En plaats tis allemaal even ver weg

Mmmm, ik denk dat we met z'n 6en gaan :)
Dan wordt het het 2e weekend, 31 oktober en omdat er 2x voorkeur is aangegeven voor de locatie heb ik ff kop/munt gedaan en het is Doetinchem geworden!

Het land van Jan Klaassen in open van 10 tot 17.....zullen we tussen 10 en 11 afspreken? Heeft iedereen wat speling mbt de voeding en als je 's middags zelf nog wat wilt, ben je ook nog redelijk op tijd weer terug! Ik heb zelf om 17uur een dopen van een vriendinnetje's dochter bijvoorbeeld....
Het is toch ook gewoon leuk om elkaar even te zien en reallife te spreken, nietwaar?!

DUS: 31 oktober, tussen 10 en 11 uur in Doetinchem!

Wie zich nog aan wil sluiten, jullie weten waar en wanneer!!
Gezellig!!!

Liefssss

PS. Mocht je onverhoopt toch niet kunnen, laat dan ff weten, dat straks niet iemand daar alleen zit ;)

Terug
Bovenaan