belangrijke mededeling lees aub!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Belangrijke mededeling over Olvarit   tuingroenten met rijst


Uit voorzorg heeft Nutricia Nederland besloten om de partij
Olvarit tuingroenten met rijst met houdbaarheidsdatum 03.08.2008
van de markt te halen omdat een klein deel van deze partij niet voldoet aan de kwaliteitseisen van Nutricia. Bij opening van enkele potjes zijn aan de buitenkant van het potje onder de dekselrand zeer kleine glassplinters aangetroffen.
Consumenten die een potje Olvarit tuingroenten met rijst hebben gekocht met daarop de houdbaarheidsdatum 03.08.2008 (zie deksel), worden verzocht deze potjes weg te gooien. De deksel kan gratis naar Nutricia worden verstuurd, waarna de aankoopkosten worden vergoed. Vergeet niet uw naam, rekeningnummer en adres te vermelden. Stuur de deksel naar:
Nutricia Nederland
Antwoordnummer 54001
5004 VB Tilburg
onder vermelding van Olvarit


Voor vragen is een gratis telefoonnummer beschikbaar
0800 - 0220822




ik dacht ik meld effe effe is wel belangrijk natuurlijk gooi het weg     heb ik ook gedaan






 
Heel goed dat je dit meldt.
Het erge vind  ik alleen dat ik zo'n 2 weken geleden al op tv een moeder heb gezien die dit bij Nutricia had gemeld. Zij had 2 potjes met allebei glassplinters erin. De reactie van Nutricia toen was dat het een incident was ! En nu blijkt dus dat er toch meer aan de hand is.
 

ja ik hoorde het van middag 4 uur op de tv dus dacht dit is belangrijk     en naar het eten ging ik naar de winkel en bleek dat de konmar het nog had liggen   gewoon voor verkoop dus ik heb het daar effe gemeld en ze hebben meteen de potjes weghaald lagen nog maar drie dus ik denk dat de rest al verkocht was  

en ik kreeg nog een dankje wel ook nog

gr desiree en bryan 03-10-2005
 
hallo
Onwijs bedankt dat je dit even hebt gemeld ik had er namelijk 1 in de kast staan. Ik heb hem inmiddels weggegooid en de deksel opgestuurd!!
Groetjes Nifty mama van Dylan 23 wk
 
Terug
Bovenaan