belangrijke vraag na terugplaatsing 2 dagen geleden......Help!

Hallo meiden,

Het is alweer even geleden, dat ik op het forum ben geweest (had even afstand genomen).
Wij hebben afgelopen donderdagmiddag bij onze 2e ICSI behandeling de terugplaatsing gehad van 2 mooie 8-cellige embryo's , waar we natuurlijk al heel erg blij mee zijn.
Maar toch heb ik even een vraagje. Ik heb toch nu 2 dagen later  wat lage rugpijn en af en toe van die ongesteldheidspijn....en weet dus niet zo goed wat ik hiervan moet denken.
Kun je überhaupt al ongesteld worden zo kort( 2 - 3 dagen) na de terugplaatsing, of zou het toch nog wat napijn zijn van de punctie van afgelopen maandag, waar ik best veel napijn van heb?????
Oh ik hoop zo dat jullie mij wat kunnen geruststellen

Alvast bedankt voor jullie reactie....

Liefs,
Famke

Hai Famke,

Het kan heel goed dat je eierstokken nog erg opgezet zijn en daarom last hebt, veel water drinken en rustig aan doen en als je het niet vertrouwd kun je altijd het ziekenhuis bellen.. Lijkt me erg snel 2 a 3 dagen na de tp om dan al ongesteld te kunnen worden..
Ik ga voor je duimen op een positieve test.

Groetjes Sharon

Hé Famke,

Wat fijn dat je er weer bent.
Kan mij wel voorstellen dat je even afstand moest nemen.

Ik heb ook erg vel pijn gehad hoor, had dit al na de punctie.
Dacht dat kan nooit goed zijn, maar....
Ben op 2 mei bevallen van een gezonde tweeling en het gaat super!

Als je je zorgen maakt gewoon het ziekenhuis bellen hoor!!!

Sterkte met die wachtweken en ik hoop zo dat het nu goed gaat.

Lieve groet,

Patricia

Hoi Famke,

Spannend zeg! Maar 2- 8cellige embryo's klinkt héél mooi....
Ik had ook lage ruppijn en een menstruatie-achtig gevoel na de punctie...heb dit gehouden tot ongeveer 14 weken zwangerschap....Nu een lieve dochter...
Alles kan volgens mij...
Heel veel sucses met de wachtweken!

Liefs Anne

Terug
Bovenaan