Belangrijkste

<p>Hii</p><p>Is het zo dat de dagen (2tot3dagen) voor de eisprong het belangrijkste zijn om sex te hebben of echt de dag zelf? Ze zeggen toch dat de zaadcellen nog de tijd nodig hebben om helemaal tot aan de eicel te geraken? We hebben de dagen voor mijn eisprong goed geklust maar de dag zelf waren we alle 2 zo moe van het werk laat thuis en om 4u terug moeten opstaan dat dit er dus niet van gekomen is. Baal ik hier eve heel erg van :( maar heb mijn eisprong dus wel snachts of in de hele vroege ochtend gehad aangezien ik heel licht bloed verloor en toch wel krampjes voelde. ♡</p>
 
Hoi Sanie,Het klopt inderdaad dat voor de eisprong seks hebben over het algemeen het makkelijkste en het beste is. Zaadcellen kunnen namelijk een aantal dagen in je lichaam overleven, zeker als je vruchtbaar bent, omdat dat de ideale omgeving is voor ze. Ik zou je alleen wel de tip willen geven om er niet heel panisch mee om te gaan... Er zijn zoveel factoren die ervoor zorgen of je zwanger raakt of niet en op het juiste moment seks hebben is daar maar 1 factor in. Het kan altijd in het traject daarna allemaal mis gaan, volgens mij is er per ronde maar 10-20% kans op een zwangerschap. Dus geniet vooral van het seks hebben en vooral niet balen als het de dag zelf niet gelukt is. 2-3 dagen vooraf is zeker genoeg ;) Ik wens je veel succes met zwanger worden.
 
Wij hadden 4 dagen voor mijn eisprong seks (daarna waren we allebei een week niet lekker) en zijn nu ouders van een prachtige dochter van 4 maanden! Niet te druk maken dus. Er is idd 15% kans per eisprong dat je zwanger raakt. Probeer te genieten van de seks en je niet te druk te maken ?
 
[quote quote=10145874]Hoi Sanie, Het klopt inderdaad dat voor de eisprong seks hebben over het algemeen het makkelijkste en het beste is. Zaadcellen kunnen namelijk een aantal dagen in je lichaam overleven, zeker als je vruchtbaar bent, omdat dat de ideale omgeving is voor ze. Ik zou je alleen wel de tip willen geven om er niet heel panisch mee om te gaan… Er zijn zoveel factoren die ervoor zorgen of je zwanger raakt of niet en op het juiste moment seks hebben is daar maar 1 factor in. Het kan altijd in het traject daarna allemaal mis gaan, volgens mij is er per ronde maar 10-20% kans op een zwangerschap. Dus geniet vooral van het seks hebben en vooral niet balen als het de dag zelf niet gelukt is. 2-3 dagen vooraf is zeker genoeg Ik wens je veel succes met zwanger worden.[/quote]Bedankt voor je reactie maar tis zovaak dat ze zeggee ohnee dag van de eisprong gemist dat ik me daarom afvroeg welke eigenlijk te beste dagen waren hihi ! Zullen nu dan maar afwachten tot de menstruatie moet komen e haha en ohh dankjewel !♡
 
[quote quote=10145894]Wij hadden 4 dagen voor mijn eisprong seks (daarna waren we allebei een week niet lekker) en zijn nu ouders van een prachtige dochter van 4 maanden! Niet te druk maken dus. Er is idd 15% kans per eisprong dat je zwanger raakt. Probeer te genieten van de seks en je niet te druk te maken [/quote]Ohhh Proficiat met julliee dochtertje ! Dankjewel vr je reactie en dat zulle we zeker doen hihi !♡
 
Terug
Bovenaan