Beleg boterham

Mijn kindje is bijna 25 weekjes. Ze eet al een tijdje boterham met boter. Ze kijkt er heel vies mij( zou het zelfde denken jakkes) wat smeren jullie erop?

Je hebt van die fruit en groente spreads van de kleine keuken, verkopen ze o.a. bij de AH. Heeft het hier altijd goed gedaan. Of anders wat banaan (of ander fruit) prakken en erop doen

Smeer wordt smeer kaas en dat gezeur zout danssoorten dingen ik ben ook groot van geworden en me zoontje us niet dik en geen problemen

Wij vonden alles dat niet teveel zout, suiker of harde grote stukken had prima. Appelstroop was wel een uitzondering ivm ijzer. Maar dat eet ze 1 of 2 keer per week. 

Wij zijn begonnen met 100% pindakaas
amandelpasta
mango/pompoen spread van de Kleine Keuken
hummus van het merk Holie (zit veel minder zout in)
soms appelstroop

Nu ze ouder dan een jaar is krijgt ze ook wel eens vegan pate of groentenspreads van zonnatura, kips, etc. En als traktatie wel eens een broodje jam.

Wat een goeie tips allemaal! Ga ik ook eens proberen. Hier is het vaak 100% pindakaas of 100% appelstroop. Of alleen boter of zelfs zonder iets, vindt ze ook prima.

Zuivelspread is het hier nu helemaal! Rest enorm kokhalzen, dus gaf ik wat hummus erop, smullen. En toen combi hummus met zuivelspread, smullen. En toen alleen zuivelspread, en ja hoor meneer at het!
Verder 100% pindakaas en avocado.

Terug
Bovenaan