beleg op het boterhammetje?

Hoi hoi,

Ik geef onze dochter meestal smeerworst op d'r boterham. Ik heb ook smeerkaas kids geprobeert maar dit vond ze niet zo lekker. Het bleef plakken in d'r mond.  Ik smeer ook weleens fruit (olvarit) op d'r boterham, voor de afwisseling. Ik heb weleens gehoord dat je er ook een plakje jonge kaas op mag leggen, dit heb ik zelf nog niet getest. Jam zit volgens mij teveel suiker in.

Suc6 Groetjes Yvette.

Hallo,
Mijn zoon is ondertussen al 13 maanden, maar eet ook al tijden brood.
Wat betreft de jam: er zijn jams op basis van fruitsuikers. Ik weet zo het merk niet, maar Bert en Ernie staan er op.
Verder eet hij appelstroop en ondertussen ook al vruchtenhagel. Smeerworst is ook altijd goed!
Je moet gewoon even aftasten. Kaas mag ook, maar vaak vinden ze het niet prettig omdat ze dan losse delen in de mond hebben.
Groetjes

Ons zoontje was ook al erg tevreden met een boterhammetje met halvarine. Het vlees en de melkproducten kreeg hij wel via de melk of bij de warme maaltijd.

Mijn dochter van 8 maanden lust graag fruit, appelstroop, smeerworst, maar pindakaas is toch favoriet op haar boterham. Smeerkaas vindt ze maar niets.

Groetjes

Terug
Bovenaan