Belgie?

hoi dames!
Zijn hier ook Belgische (aanstaande) moeders?? Ik zou graag een pret-echo laten doen maar ik heb hier echt geen geld voor. Ik ga binnenkort een lang weekend naar Belgie en vroeg me af of het daar misschien iets goedkoper is??
Alvast bedankt!!
Stephanie (33+6)
 
Hallo Stephanie.
Ik woon zelf ook in Nederland maar wij zijn wel met 15 weken voor een pretecho naar België gegaan. Echt heel leuk! Ik weet dus ook niet hoe duur het is in Nederland maar in België is het rond de € 50,--
Heb je hier wat aan.
Groeten
 
Hai Stephanie,

Ik woon nu sinds een jaar wel in Nederland, maar ben dus belg.

Ik denk niet dat een pretecho daar goedkopen zal zijn. Het is wel zo dat de gynaecoloog meer echo's doet, maar daar ben je niets mee denk ik, want uiteindelijk betaal je daar toch ook je consultatie.

Helaas, maar ik denk niet dat dit een oplossing is voor jou...

Hopelijk lukt het jullie toch ergens!!!

Groetjes,

Veerle.
 
Misschien is de 9 maandenbeurs een optie. Ik heb daar vorig jaar een pretecho laten maken voor ik geloof 30-40 euro. Ik weet het niet meer zeker.
Maar in ieder geval goedkoper dan normaal. Wacht nog heel effe tot ze meer info hebben wat er dit jaar op de 9 maandenbeurs hebben.
 
bedankt voor jullie reacties! De 9-maanden beurs? Lijkt me eenheel erg goed idee!! Ik heb alleen geen idee waar en wanneer die gehouden wordt... Weet iemand dit? Bijkomend 'probleem' is dat ik nu al 34 weken zwanger ben, dus ik moet maar net de mazzel hebben dat er tussen nu en +/- 6 weken nog zo'n beurs is ;)
iig bedankt!!!
 
Terug
Bovenaan