Belgisch leidingwater

waarom niet? belgie is niet turkije waar het niet aan te raden is, toch?
ik denk dat in de meeste landen hier het water wel goed is en anders is dat op reis-sites wel benoemd. gr sweetwicca

ja hoor, heb ik ook gedaan... niet eens over na gedacht. Als er duidelijk melding wordt gemaakt dat het leidingwater geen drinkwater is mag je het niet drinken... dus je hoeft echt niet bang te zijn!

Hi,

Volgens mij is het nooit verstandig leidingwater uit België te drinken. Ook als je niet zwanger bent. Een tante en oom van mijn man wonen in België en van hun krijgen wij altijd water uit de fles (drinken zij zelf ook). Zij gebruiken het water wel als het gekookt wordt (zoals bij thee en aardappels), maar dus niet als het nog koud is.

En welke meeste landen zijn oké? Italië, Frankrijk, Spanje, Portugal, toch allemaal stuk voor stuk zeer goed ontwikkelde landen, maar daar moet je water uit flessen drinken. En zover ik weet België ook.

Gr. Tamara.

Landen behalve nederland altijd fleswater drinken. Niet omdat het misschien niet schoon genoeg is, maar meer voor je eigen lichaam die het water niet gewent is. Hierdoor kun je last krijgen van je darmen.

Hoi,
ik woon zelf in belgie en zou toch zeggen pak flessen water hoor, tzou misschien niet gelijk slecht voor je zijn maar als je kijkt hoe dat water er hier over de toonbank vliegt in de supermarkten is dat ook niet zonder reden lijkt me...

Terug
Bovenaan