Belinda

A

Anoniem

Guest
Hoi belinda,
vroeg me af of jij een paar weken geleden ook die voorlichtingsavond had gehad in gooi-noord?
dan hebben we elkaar w.s al ontmoet/gezien,hihi,mijn man zei al"vraag maar of ze die vent in zijn werkkloffie hebben zien zitten die bijna zat te slapen..." (dat was dus mijn man die s,morgens om 4 uur al zijn bed uitgerold was om te gaan werken en direct uit zijn werk naar gooi-noord moest rijden..
die gynaecoloog is echt een goede vent,wij als vrouwen hebben het tenminste getroffen met zo''n aardige en begrijpende gyn!!
tja de wereld is klein..
gr. petra

Hoi Petra,

Wij waren op een woensdag bij die voorlichting het was van 17.00-19.00.
Die dag kregen we net te horen dat we in mei/juni voor ICSI gaan en ook dat het beter was als we ook naar die voorlichting kwamen, we wisten niet eens dat dat kwam, dus het was een hele rare dag voor ons, ook mijn vriend kwam meteen uit zijn werk, snel gegeten en gedoucht, het was behoorlijk haasten.

Wij zaten op de achterste rij, als je binnen komt meteen de eerste twee stoelen, zo konden wij alles goed zien. Voor mijn gevoel waren wij ook echt het jongste stel, wij zijn namelijk allebei 24 jaar.

Grappig, de wereld is inderdaad erg klein.
We hopen dat wij ook snel een datum krijgen van wanneer ongeveer, na twee jaar zou ik nou eindelijk wel eens zwanger willen zijn

Heel veel succes met de behandeling !!!

Groeten Belinda

Terug
Bovenaan