@Belle 2005

A

Anoniem

Guest
Hoi Belle,
Ik zag dat jouw dochtertje KMA heeft? Mijn zoontje ook, hij is van 31-7, ruim 7 mnd dus. Ik probeer Reef de laatste tijd met flessen (bv, kv of combi) 200 ml te geven, maar het is gewoon te veel. Heb jij dat ook? Verder lijkt ons dagschema veel op dat va jou, ik geef alleen nog geen brood. Nog een vraagje; geef jij al nitraatrijke groente? Volgens mijn gegevens mag dat max 2x per week, maar aangezien ik voor de allergie steeds 3 dgn hetzelfde moet geven, durf / kan ik het nog niet introduceren.
Heb je al een idee / gevoel wanneer je met bv gaat stoppen? Ik probeerde af te bouwen, maar dat ging niet. Nu zijn we gaan verbouwen waardoor ik zondag en maandag veel te laat ben gaan kolven en nu is het ineens terugelopen en heb ik te weinig  En ik wil nog niet stoppen......
Hoop dat je wilt antwoorden!
Groetjes Nanna

Ha Nanna,

ik lees niet elke dag, maar hier dan toch... mijn jongste dochter is van 3-8 dus scheelt niet veel met Reef.
wij hebben de papieren voor kv opgestuurd naar de verzekering en die zijn ze kwijtgeraakt..., inmiddels is alles weer opnieuw gestuurd, maar nu moeten we de gewone wachtmolen nog in... tot die tijd probeer ik de bv vol te houden, maar het kost soms enorm moeite!

Ik ben met brood gestart en heb de 4e fles (bv) dus laten vervallen (de voeding van 's ochtends na het fruit) in overleg met het cb, want de laatste weken was ik dan 6/7 x per dag aan het kolven en 2x live, voor 2 voedingen van 200 ml per dag. nu kolf ik 2x per dag voor 1 middagvoeding van 200 ml. daar doen we dan nog rijstebloem bij in, omdat de jongedame nauwelijks groeit (gisteren 6348 gram en 64 cm).
brood gaat erg goed!! ze vindt het erg lekker en we geven kleine stukjes gewoon in de hand.

bij ons lijkt de melk soms te weinig te zijn, maar dan vooral wanneer ik de middagfles live geef en er dus geen pap in zit. welke melk geef je bij dan? wij gaan voor de friso allergy care, die beviel ons bij de oudste erg goed, maar het duurde wel even voordat ze het wilde drinken. dus ja ik wil graag afbouwen voor overdag, maar alles voorschieten voor de verzekering gaan we dus niet doen, dus nog een paar weekjes geduld denk ik.

ik heb spinazie en bietjes geprobeerd, spinazie vond ze niks, bietjes wel, het scheelt denk ik wel dat de oudste ook al KMA had/heeft en we nu wel ongeveer weten wat we zonder echt testen kunnen geven en wat niet. vlees geven we overigens vrijwel niet en vis ook niet

ik hoop de bv nog ff vol te houden, iig savonds en smorgens dan. werktechnisch gezien zou het wel handiger zijn als ik niet meer zou geven, maar aan stoppen moet ik toch nog niet denken!! (bij de oudste ben ik met 9 maanden gestopt, toen was er teveel achter elkaar gebeurd)..

Ik heb vast iets gemist, maar wat zijn jullie aan het verbouwen??

groetjes

Terug
Bovenaan