Bellie talk?!

Hallo,

Ik heb even een vraagje, ik zit nu in mijn 8ste week van zwangerschap en wil graag een bellie talk (weet niet zeker of het zo heet, dat je zelf ook naar je hartslag van je kindje kan luisteren) bestellen. Maar ik heb geen idee waar dit kan, hebben jullie misschien een idee? Dit lijkt me zo geweldig.

Groetjes
 

Hey hoi

De bellyralk bestel je op www.bellytalk.nl, ik heb hem namelijk zelf ook in huis.
Ik vond het toen veel te lang duren elke keer, ik moest in het begin 1x in de 5 weken naar de vk en ik was best onzeker toen.
Ik heb er veel plezier van gehad, dit is wel mijn laatste maand trouwens want ik ben nu 33w1d en ik voel mijn kindje ontzettend veel en goed.
Je bent nog vrij kort zwanger dus of je het hartje dan al zult horen is maar de vraag, dat verschilt ook per persoon.
bij mijn vriendin was die met 10 weken ook nog niet te horen, maar dat wil niet zeggen dat het bij jou ook zo is!
de bellytalk huur je voor 29 euro in de maand!

liefs sarah
 

Hoi hoi,

ook ik heb de "Belly Talk" in huis, had'm gelijk met 12 wkn besteld, want dat is de beste tijd zeg maar dat je ook het hartslagje kunt horen.... En ik hoorde het ook super duidelijk. Ben er héél blij mee, maak er nu niet meer veel gebruik van, daar ik 35 wkn zwanger ben, maar voor de periodes dat je nog niks voelt, is dit echt een ideale oplossing. Vooral als je wat onzeker bent!
Ik ga er nu ook mee stoppen, stuur'm deze maand nog terug.
Nou, succes ermee!
Oja, en je kunt de geluiden ook nog's opnemen en op de computer bv zetten, erg grappig allemaal.

Nou, doei doei

Cody
 
Enerzijds leuk hoor zo'n ding, maar ik zou denk ik gek van mezelf
worden. Iedere keer luisteren. Ik denk dat het me juist onzeker zou
maken. En wat als ik dan even niets hoor, brrrr moet er niet aan denken.





 
Hoi!
Lekker doen hoor die bellytalk, wij hadden 'm een maandje tussen de 15 en 20e week, want het duurt dan zo lang nog de afspraken bij de vk en je voelt de kleine pas na de 18e, 19e of 20e week!
Geen spijt van gehad, hij werkte prima, was nooit zoeken naar het hartje ook al ligt mijn placenta aan de voorkant van mijn buik.

Groetjes, Taatje
34w+2d
 
Ik denk ook wel dat het leuk is, maar stel nou dat ik het hartje niet
meer hoor (mijn kindje is met 17 weken overleden) dan ben ik toch
liever onder begeleiding in het ziekenhuis, dan dat ik in mijn uppie
alleen thuis zit.
 
Ik heb er ook een hele poos over gedacht om een belly-talk te huren. Ik had nog al eens van die periodes dat ik heel onzeker was of alles wel goed was met de baby. Ik heb het uiteindelijk niet gedaan. Om dezelfde reden als dat Miep beschreef. Wat nou als je het hartje niet kan vinden? De eerste keren dat ik voor controle naar de verloskundige moest had ik een 'leerling-verloskundige' die bij mij ging voelen hoe de baarmoeder voelde en naar het hartje ging luisteren. Iedere keer had ze de grootste moeite om het hartje te vinden. De eerste keer lukte het haar helemaal niet, de verloskundige had het toen wel in 1x. Maar ik kan je zeggen dat je het dan wel even benauwd hebt hoor!
Dus zo'n bellytalk is hartstikke leuk, altijd leuk om het hartje te horen, maar als je al enigszins onzeker bent zal ik er toch nog wel even 10x over na denken. En ik voelde met 14 weken de baby ook voor het eerst bewegen.

groetjes Kirsten
31w6d
 
Terug
Bovenaan