Belly Paint en Verlof

Vanochtend is mijn buik ge-Belly Paint ;)) Was super leuk om te doen en het resultaat mag er zijn!
We hebben een geboortebord gekocht voor in de tuin straks en die afbeelding heb ik ook op mijn buik gekregen ;)
Kan het helaas niet showen omdat de naam er ook bij op staat...maar echt een aanrader om te doen!

En...bijna verlof! Alleen maandagochtend nog werken en dan verlof tot 15 oktober!! Yeahhh echt naar uitkijken nu hoor;) lekker de hele zomer thuis met me meiden! Ga er heerlijk van genieten!
Jullie ook albijna verlof?

Fijn weekend!

wat leuk!
pff ik moet nog ruim 4 weken werken en dan heerlijk verlof (ben 31juli uitgerekend) je hebt wel lang verlof dan! ik moet 10 oktober weer gaan werken.
geniet lekker van je verlof!

he wat kei leuk joh!!!! is toch wel speciaal om te doen he een bellypaint.
lekker bijna verlof!!! goed gedaan al die tijd gewerkt!!!! zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen, mijn verlof gaat officieel 3juni van start, maar ben al veel langer thuis.
maar wel super he een hele zomer thuis met de kinderen!!! kijk er ook naar uit, als ik bevallen ben, lekker fietsen en wandelen enz.
geniet er fijn van heb je zeker verdient!!!!

Hanneke, pfff nog 4 week werken, arme jij.ik ben bijna 34 week dus schiet echt op nu. Ik ben 3 juli uitgerekend dus bijna 4 week eerder als jouw en plak er 4 week vakantie aan vast! Vandaar de lange verlof periode!

Marijjke, Thanks meid!Is zeker erg speciaal om te doen Belly Paint! Ik heb wel gewerkt maar wel voor 50% hoor ivm met bekkenklachten!
Ik kijk ook uit als ik bevallen ben,heb nu gewoon veel pijn elke dag dus kan gewoon niet veel das jammer...straks dubbel en dwars erop uit!
Rot dat je al zolang thuis zit meid,maar je baby gaat voor alles, werk blijft wel!

hoi hoi, lekker zo lang verlof!! Ik zit ook helaas al een aantal weken thuis officieel gaat mijn verlof maandag in.. dan na de bevalling 10 sept ongeveer weer aan het werk, ligt eraan of k dan een nieuwe baan heb gevonden... Afwachten dus...

Bellypaint lijkt me echt super!! lekker genieten van je verlof!en de tijd erna,hopen op een heerlijke zomer....

Liefs

Ik moet vanavond en morgen avond nog werken van 16 tot 20 en dan gaat mijn verlof ook in. Ook ik heb er vakantie aan vast geplakt en heb dus ook tot half oktober verlof :D Heerlijk kijk er nu al naar uit :D

Ik moet deze week nog werken, en dan heb ik verlof tot in ieder geval 17 oktober. Ik ben nu bijna 35 weken. Ik heb absoluut nog geeen idee wat ik allemaal wil gaan doen.

Bellypaint lijkt me wel leuk!!

Officieel gaat deze week mijn verlof in, maar ik werk de laatste drie weken al vanaf thuis en dan maar een paar uurtjes per week. Heerlijk straks niets meer moeten en genieten van hopelijk een heerlijke zomer. Straks lekker van de pijn af, hoop ik en gewoon weer wandelen en fietsen en natuurlijk genieten van die kleine. Ik ga de tweede week van oktober weer beginnen, na verlof en vakantie.

Terug
Bovenaan