belly paint

hallo dames ,
ik laat 5 april een belly paint zetten , hebben jullie ervaring ? tips enz ?

ik zal de foto's op hyves plaatsen kunnen jullie eens kijken of jullie het bij mij mooi vinden??

ow wat leuk zeg! ik ga het ook niet doen, dus heb geen ervaring of tips voor je! ik laat 4 april een professionele fotoshoot maken van mezelf en m'n zoon,vind het ook super spannend. veel plezier alvast!

Hee, Ik heb wel een bellypaint laten doen 3 weken geleden. Het was echt héél mooi geworden!! Ik wil niet vertellen wat ik heb laten doen, omdat een vriendin van mij ook op het forum zit.. Maar ik was bij rainbowcreation in Oirschot geweest, voor mij zo'n 150 km rijden, maar het was het dubbel en dwars waard. Als je googled op bellypaint vind je direct haar website met heel veel voorbeelden. Zij maakt ook foto's als je daar komt. Ik vond het super leuk om te doen. Weet je al wat je wilt laten doen?? Nog een aantal tips:
- neem of doe witte kleding aan (het mooist voor de foto, ook als je man dit aanheeft)
- zorg voor nette nagels
- neem zelf (ook) een fotocamera mee

Veel plezier!!!

dankje channie .
bij ons komt ze thuis op een soort baby shower . mijn zus neemt haar camera mee dat is een hele goede dus dat is wel fijn .

Terug
Bovenaan