belly painting

hoi dames,

ik ben nu pas 6 weken zwanger, maar het lijkt me leuk als ik zo'n week of 30 ben om dan mijn buik te laten painten.
nu is mijn vraag wie heeft hier ervaring mee?
ik heb op internet een adres gevonden in Oirschot en dat zag er goed uit.
en wat hebben jullie daarvoor betaald (als ik zo vrij mag zijn)?

hopelijk hebben jullie daar ervaring mee.
 
Hoi mamavanesmee,
Ik heb t zelf ook gezien maar t is ook wel leuk om t toch lekker zelf te doen.
Gewoon gipsrolletjes kopen bij een hobbywinkel en hup lekker zelf je eigen buikje maken dan.
Is opzich ook wel goed koper ook nog,en als je t mooi met zn tweetjes doet heb je nog samen leuke pret samen.
Rolletje gips ben je ongeveer bij de twee euro kwijt en denk dat je ongeveer wel zo 6 tot 8 rolletjes nodig hebt.vasiline om je buik en of ook borsten beetje in te smeren kost ook geen miet dus ja...
Groetjes,je hebt ja nog tijd genoeg om dr over na te denken wat je later dan gaat doen.
 
Hallo!

Een oud-collegaatje van mij doet dit en is volgens mij ook niet te duur! Is nu haar eigen bedrijfje begonnen, heel leuk!

Je moet maar es kijken op http://www.schminkstarsabine.com/bellypaint.php

Succes!
 
Wij gaan aan het einde van de zwangerschap ook mijn buik laat painten om straks op de kinderkamer een uitvergrote foto daarvan op te hangen. Bij ons kost het 45 euro voor het painten!
 
ik weet dat je inderdaad je buik zelf kunt beschilderen, dus rechtstreeks op je vel. ik zelf vind het denk ik leuker om eerst een gipsafdruk van mijn buik te maken en dan die te (laten)beschilderen. Of allebei, laten we gek doen. Spannend vind ik het wel. vooral t idee van zo'n laag gipsverband over je buik. straks laat t niet meer los, heb ik constant last van een harde buik, hihihi.
 
Terug
Bovenaan