Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi ff een vraagie vergeet het elke x
Ik heb een navel piercing en nu weet niet tot hoelang ik hem in kan houden maar er zijn ook zwangerschaps piercings iemand er mee bekend???
nog meer meiden met een piercings
Ik draag de mijne al een jaar niet meer. En gister heb nog in gedaan zonder moeite. Dus ik laat hem gewoon uit. En zie na de bevalling wel weer of ik hem erin krijg of niet. Draag mn piercing alleen in de zomer. Maar zwangerschapspiercing geen ervaring mee.
Ik heb ook een navel piercing en zit er over na te denken om een zwangerschapspiercing aan te schaffen.zou t jammer vinden als het dicht groeit.
Schijnt een heel buigzaam 'stangetje' te zijn en vaak zelf op goede maat te knippen.
Via Google ff zoeken, ben site vergeten, sorry.
Ik schrijf eigenlijk mee op t nov forum en ben eind okt uitgerekend! Maar ik las je vraag! Zelf ben ik voor de tweede x zwanger en heb ik bij mijn eerste uiteindelijk wel een zwangerschaps piercing ingedaan! Ik voelde op een gegeven moment dat het te strak ging staan! En het ging irriteren! Toen goed gespoeld elke x onder de douche met unicura en de zwangerschapspiercing erin en nergens meer last van gehad! Ze zijn idd van een soort plastic en alles behalve mooi Hihi maar ik zou het zeker doen!
Mooi gelukkig die er zijn met piercings en ook een met z'n een piercing ja ik denk dat ik er even een gaat aan schaffen want ik wil hem wel behouden het hoord bij me zeg maar en als het daar na niet bevalt zie ik het wel thanxs meiden voor de antwoorden en de tips fijne zwangerschap knuff Marie x