Belly Talk Doppler met Recorder

A

Anoniem

Guest
Hi,

Ik heb net de Doppler met Recorder via internet besteld.
Hiermee kan je het hartje horen en opnemen.
Wie heeft er alreeds ervaring mee?

Ik heb er zelf geen ervaring mee, omadt onze vk hier niet over te spreken is...vraag het anders even na...tenminste als er na mij niemand iets erover weet.

liefs Clau

PS wel het mooiste geluid van de wereld toch, zo'n kloppend hart

Hi Clau,

Kan je me vertellen waarrom jouw vk hierover niet te spreken is?

Agelopen maandag heb ik het hartje voor het eerst gehoord bij mijn VK via dit apparaatje . Het was echt zo een mooie ervaring.

Thanks,

hi,

het was iets met straling waarvan ze niet zeker weten of.... Het beleid hierin bij onze vk is dus ook verandert, want bij mijn zoontje van 15 mnd luisterde ze al met 8 weken en iedere keer weer. Nu luisteren ze pas vanaf de 16 weken en om en om per controle. Vond het wel jammer hoor dat ik nu langer op het geluid moets wachten, maar zij zeiden dat een echo geen kwaad kan en dat ze ervanuit gaan luisteren ook niet, maar dat hierin landelijk geen onderzoek naar gedaan is en dan schijnt nu te gebeuren dus hebben zij het preventief aan gepast...

liefs Clau

hallo dames

Ik heb de belly talk nu sinds een week en het is echt gaaf

Volgends de vk en het ziekenhuis kan het helemaal geen kwijt als ik op controle kom doen ze het ook gewoon
Dus volgens hun zit er geen enkel risico aan verbonden

Groetjes angela     17 weken 2 dagen

Hallo !!
Het is natuurlijk hartstikke leuk om zo vaak mogelijk het hartje te horen, maar ik zou er toch voorzichtig  mee zijn.

Bij onze vk's praktijk luisteren ze zowiezo niet eerder dan ca. 12/13 weken omdat de geluidsgolven/stralingen vóór die tijd te sterk  zijn voor zo'n kleine baby. Hierna kan het minder kwaad maar er zijn ook nog niet zoveel "bijwerkingen op de lange termijn" bekend van deze nieuwe apparaten.

Ik denk ook dat als je zo'n ding in huis hebt, je het liefst elke dag wel wilt luisteren terwijl  de vk maar maximaal 1x per maand luistert, een groot verschil dus.

Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten wat je doet, maar ik zou voorzichtig zijn met vaak luisteren.

Succes met je zwangerschap !
groetjes Marasje

Hoi

De Belly talk was helemaal top...maar bewaar wel de afschriften en betalingen goed. Ze willen nog al eens vergeten dat je al betaald hebt..en dan sturen ze zo een incassobureau achter je aan. En als je die afgewimpeld hebt, komen ze zelf weer met brieven dat je moet betalen...terwijl je dat allang gedaan hebt.
Dus houd dat goed in de gaten.

Groetjes Renske

Hoi,

Ik heb hem ook gehad in de tijd dat ik het kindje nog niet kon voelen bewegen, dus als ik me even zorgen maakte of als ik weer eens dacht of ik nou echt zwanger was of niet, dan pakte ik het apparaatje en kon ik luisteren wanneer ik wilde. Ik heb ook het een en ander opgenomen, leuk voor later! Ik vond het helemaal geweldig!!!

Wat betreft de veiligheid...het werkt dus met geluidsgolven en niet met een of andere straling, Geluid lijkt me niet erg schadelijk toch?

In ieder geval voor iedereen die hem heeft, heeft besteld of gaat bestellen...veel luisterplezier!!!!

Groetjes Paula
27,4 weken

Terug
Bovenaan